فعالیت ۶۵ مرکز نیکوکاری برای دریافت نذورات مردمی در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل از فعالیت ۶۵ مرکز نیکوکاری برای دریافت احسانات و نذورات مردمی در سطح استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۳۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۶۵ مرکز نیکوکاری برای دریافت نذورات مردمی در اردبیل

صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اردبیل گفت: ۶۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل تا پایان ماه صفر آماده دریافت احسانات و نذورات مردمی برای یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر هستند.

او بیان کرد: خیران اردبیلی با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود می‌توانند در طرح «احسان حسینی» مشارکت کنند تا کمک‌های آن‌ها به صورت ساماندهی شده و هدفمند در بین مددجویان و افراد نیازمند استان اردبیل توزیع شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: به نیت شهدای کربلا و همزمان با عاشورای حسینی، ۷۲ دیگ غذای گرم توسط اهالی و مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) شهر نیار برای خانوار بی‌بضاعت پخته و در بین آن‌ها توزیع شد.

توحیدی تصریح کرد: اهالی شهر نیار کمک‌های خود را در اختیار مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) این شهر قرار دادند تا با یاری یکدیگر در قالب «احسان حسینی» از نیازمندان دستگیری کنند.

او با اعلام اینکه حدود ۵۰ میلیون تومان برای پخت غذای گرم هزینه پرداخت شده است، بیان کرد: چنین اقدامات خیرخواهانه‌ای علاوه بر ارتقای همبستگی اجتماعی، موجب می‌شود تا بخش مهمی از نیاز‌های ضروری مددجویان برطرف شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه در تمامی مراکز نیکوکاری استان اردبیل شاهد اقدامات مشابه در طول ماه محرم خواهیم بود، افزود: همواره خیران و نیکوکاران در مناسبت‌های مختلف به خصوص ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) به یاری همنوعان نیازمند خود می‌شتابند.

توحیدی با بیان اینکه خیران در قالب این طرح می‌توانند با برپایی سفره‌های اطعام، توزیع غذای گرم و سبد‌های غذایی بین مددجویان بخشی از نیاز‌های ضروری خانوار بی‌بضاعت جامعه را تأمین کنند، افزود: یکی از اهداف مهم در اجرای طرح «احسان حسینی» ساماندهی توزیع نذورات و ارائه خدمات هدفمند به فقرا و مستمندان است تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیکوکاران بتوانیم سفره‌های اطعام را برای تمامی خانوار تحت حمایت برپا کنیم.
او به کمک دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران اردبیلی در طرح «احسان حسینی» سال گذشته اشاره کرد و گفت: امید است در سال‌جاری نیز شاهد افزایش کمک‌های مردمی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم تا بتوانیم بخش مهمی از مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اعلام اینکه نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود در طرح «احسان حسینی» مشارکت کنند، اعلام کرد: سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز برای تسهیل و تسریع در نحوه مشارکت خیران در طرح «احسان حسینی» در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار