برگزاری مسابقه کتابخوانی « چهل روز با کتاب» از عاشورا تا اربعین در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل کتابخانه‌های اردبیل گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی با عنوان « چهل روز با کتاب» از عاشورا تا اربعین به همت کتابخانه‌های عمومی در فضای مجازی در اردبیل برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۵۳۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه کتابخوانی « چهل روز با کتاب» از عاشورا تا اربعین در اردبیل

پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری طرح کتابخوانی چهل روز با کتاب در اردبیل گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی «چهل روز با کتاب» از عاشورا تا اربعین با مشارکت موسسه مردم نهاد انجمن دیده‌بان طبیعت اردبیل در فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: در این مسابقه هر روز یک بخش از کتاب «ضیافت بلا» نوشته آیت‌الله میرباقری، از فردای روز عاشورا تا اربعین به مدت چهل روز در فضای مجازی منتشر می‌شود و شرایط شرکت در این مسابقه از طریق پوستر در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در تشریح این برنامه فرهنگی بیان کرد: کتاب ضیافت بلا در دو فصل با عنوان‌های سیر و سلوک متعارف و مقالات سلوکی در زیارت عاشورا توسط آیت سید محمد مهدی میر باقری گردآوری شده که در این کتاب با نگاهی جدید به زیارت عاشورا، راه رسیدن به سلوک الی الله و نزدیک شدن به امامان معصوم (ع) مورد توجه قرار گرفته است.

رضاقلیزاده افزود: در این مسابقه که به مدت چهل روز برگزار خواهد شد هر روز یک بخش از کتاب ضیافت بلا از طریق صفحه مجازی کتابخانه‌های عمومی اردبیل به صورت پوستر منتشر خواهد شد و کتاب دوستان و علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه فرهنگی می‌توانند با مطالعه این بخش و تهیه اسکرین شات و یا «لایک» پوستر‌ها و ارسال به صفحه کتابخانه‌های عمومی در این مسابقه شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: با مشارکت تعدادی از دستگاه‌های فرهنگی ۴۰ جایزه نقدی و ۴۰ جایزه فرهنگی برای منتخبان این مسابقه در نظر گرفته شده است که بعد از اربعین حسینی به منتخبان طی مراسمی به منتخبان اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار