آغاز توزیع لاستیک ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل از آغاز توزیع لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون شهری و برون شهری در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع لاستیک ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اردبیل

رضا شیرین‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توزیع لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون شهری و برون شهری استان استان اردبیل آغاز شده و رانندگان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای دریافت لاستیک اقدام کنند.

او افزود: در حال حاضر تعداد لاستیک‌های موجود در استان بیش از نیاز رانندگان است و با انباشت لاستیک در استان روبرو هستیم.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بیان کرد: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به‌صورت نرم‌افزاری و تحت وب انجام می‌شود و حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان به‌صورت سیستمی صادر خواهد شد.

شیرین‌زاده ادامه داد: رانندگان با در دست داشتن اسناد مالکیت خودرو، جهت اخذ لاستیک ناوگان باری برون شهری در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا واقع در میدان آزادگان اردبیل و ناوگان مسافربری نیز به انجمن صنفی رانندگان مراجعه نمایند.

اوتصریح کرد: رانندگان در شهرستان‌ها می‌توانند با مراجعه به ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای دریافت لاستیک اقدام نمایند و تمامی خودروها براساس کارکرد و پیمایش، از سهمیه دولتی برخوردار می‌شوند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بیان این‌که لاستیک رانندگانی که فاقد کارت هوشمند هستند از طریق شهرداری‌ها توزیع می‌شود، تاکید کرد: مالکان این خودروها به سازمان حمل‌ونقل شهرداری‌های شهرستان‌ها مراجعه نموده و با ثبت نام در آن سازمان و اخد پروانه فعالیت،کد رهگیری دریافت نمایند و سپس با مراجعه به سایت www.utcms.ir حواله لاستیک مورد نیاز خود را به‌صورت الکترونیکی دریافت و مستقیما به نمایندگی مربوطه مراجعه نمایند.

شیرین‌زاده گفت: مسؤولیت تهیه لاستیک وهماهنگی لازم در این خصوص وظیفه سازمان صنعت، معدن و تجارت است و مالکان ناوگان‌ها برای سهولت در دریافت لاستیک به دستگاه‌های ذی‌ربط مراجعه کرده و از هرگونه مراجعه به دستگاه‌های غیرمرتبط خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار