داربست‌های در حالت ریزش ساختمان در حال ساخت + تصاویر

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعزام آتش‌نشانان به یک ساختمان در حال ساخت به علت احتمال ریزش و تخریب داربست‌های آن خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۲۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
داربست‌های در حالت ریزش ساختمان در حال ساخت + تصاویر

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی، سیدجلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۵۳ دقیقه امروز یک مورد احتمال ریزش و تخریب داربست‌های ساختمان در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله در پی آن دو ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان ۹ طبقه و در حال ساخت بود که ضلع جنوبی آن به طور کلی داربست زده شده بود گفت: به دلیل مهار نامناسب، بخشی از قسمت بالایی این داربست‌ها در حال ریزش بود بنابراین آتش نشانان با همکاری پلیس راهور مسیر تردد خودروها را مسدود کرده و مسیری را جایگزین کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: پس از ایمن سازی محل دستگاه‌های جرثقیل عملیات را برای مهار داربست‌ها آغاز کردند. همچنین پیمانکاران ساختمان نیز در محل حاضر شدند و با همکاری آتش‌نشانان مهار این داربست ها انجام شد البته بخشی از این اقدامات به پیمانکاران سپرده شد که مقرر شده است طی روز اینده در این خصوص اقدام کنند.

وی در پایان به پیمانکاران ساختمان‌ها توصیه کرد که در خصوص مهار مناسب داربست های ساختمانی دقت بیشتری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار