برانکو و ستاره‌های پرسپولیس به میز مذاکره دعوت شدند

تهران (پانا) – مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد در کنار مذاکره با برانکو ایوانکوویچ، قرارداد دو بازیکنش را تمدید کند تا قدم بزرگی در اولین روزهای مدیریتش برداشته باشد.

کد مطلب: ۹۵۲۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برانکو و ستاره‌های پرسپولیس به میز مذاکره دعوت شدند

محمد حسن انصاری‌‌فرد که نزدیک به دو هفته است یکبار دیگر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده است، در اولین اقدام‌ خود قصد دارد ابتدا با برانکو ایوانکوویچ برای پرداخت مطالباتش به توافق برسد و همزمان تقویت کردن تیم برای برنامه‌های بلند مدت را انجام دهد.

در همین راستا پس از اینکه قرارداد علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس به مدت دو سال دیگر با این تیم تمدید و او تا سال 1402 در پرسپولیس ماندنی شد، انصاری‌فرد قصد دارد با دو بازیکن کلیدی دیگر قرارداد را تمدید کند.

احمد نورالهی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس که این روزها با تیم ملی فوتبال ایران در هنگ کنگ به سر می‌برد تا آماده حضور در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 شود یکی از اولین گزینه‌های مدیرعامل پرسپولیس برای تمدید بلند مدت است و احتمالا او بین 2 تا 3 سال با پرسپولیس تمدید خواهد کرد.

اما علی علیپور بهترین گلزن 3 فصل اخیر پرسپولیس که سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را هم دارد؛ گزینه دیگری است که انصاری‌فرد به سراغ تمدید با او رفته و گفته می‌شود مذاکرات برای تمدید قرارداد آغاز شده است. علیپور که تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد، از وضعیت مالی خود در این تیم ناراضی است و بارها تقاضای رضایت‌نامه برای لژیونر شدن را کرده است اما به نظر می‌رسد با زیاد شدن مبلغ قراردادش در پرسپولیس ماندنی شود و شاید 3 سال دیگر قراردادش را تمدید کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار