معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان :

«احلی من العسل» بستر ناب معرفت افزایی است

ارومیه(پانا)- معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان گفت: سوگواره «احلی من العسل» بستر ناب معرفت افزایی برای نوجوانان نسبت به اهداف قیام امام حسین (ع) است.

کد مطلب: ۹۵۱۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
«احلی من العسل» بستر ناب معرفت افزایی است

«قدرت اله قاسمی» در جلسه هماهنگی سوگواره احلی من العسل با بیان اینکه ایام محرم و سوگواره احلی من العسل یک فرصت ناب تربیتی است؛ اظهار داشت: آیین استانی سوگواره «احلی من العسل» همزمان با سراسر کشور، روز شنبه 16 شهریور و مصادف با هفتم محرم بیاد رشادتهای حضرت قاسم بن حسن(ع) در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه تشکیل هویت دینی بهترین راه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است؛ افزود: صبوری، فداکاری، نمود ادب در صحنه کربلا، تعاون و همکاری درسهای مکتب امام حسین (ع) و یاران ایشان می باشد.

قاسمی با بیان اینکه امسال هفتمین سوگواره احلی من العسل ۱۶شهریور در سراسر استان برگزار می شود؛ خاطر نشان کرد: همکاری کلیه دستگاه های فرهنگی در اجرای باشکوه این حرکت فرهنگی را خواستاریم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سوگواره احلی من العسل باید به یک باور و فرهنگ تبدیل شود؛ گفت: این حرکت فرهنگی صرف عزاداری نیست بلکه توام با معرفت افزایی است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار