عدم بکارگیری نیروها در پست تخصصی ، باعث ایجاد نارضایتی شغلی می شود

کلات ( پانا) - مراسم تکریم و تجلیل از کارمندان و بازنشستگان نمونه ادارات شهرستان کلات با حضور مسئولین ادارات شهرستان کلات در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۱۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
عدم بکارگیری نیروها در پست تخصصی ، باعث ایجاد نارضایتی شغلی می شود

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در جمع مدیران ادارات به بیان مشکلات و مسائل کارمندان پرداخت و گفت: امنیت شغلی کارمندان نکته ای است که اگر وجود نداشته باشد باید با استرس در محیط کار فعالیت کنیم و اینگونه ابزار خدمات رسانی به جامعه کاهش میابد.
وی در ادامه بیان کرد : توجه به خانواده کارمندان حائز اهمیت ویژه ای است و یکی دیگر از مشکلاتی که گاها در ادارات وجود دارد عدم بکارگیری نیروها در پست تخصصی وی می باشد و این باعث ایجاد نارضایتی شغلی می شود و انگیزه فرد کاهش میابد.
پروانه در پایان خواستار برقراری حق نوار مرزی برای کارکنان ادارات شهرستان شد و اظهار کرد :با توجه به اینکه کلات جزو مناطق کم برخوردار است باید مسئولین پیگیر برقراری حق نوار مرزی برای کارکنان دولت باشند .

قابل ذکر است از رمضان افروزی همکار فرهنگی شاغل در پست کارشناس سنجش تحصیلی مدیریت آموزش و پرورش به عنوان کارمند نمونه شاغل و علی حضرتی سیرزار نیز به عنوان کارمند نمونه بازنشسته فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار