آغاز طرح نظارتی ویژه ایام ماه محرم در ورامین

ورامین(پانا)-رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ایام محرم در این شهرستان به مدت بیست روز خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح نظارتی ویژه ایام ماه محرم در ورامین

حسن میرزایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین در این رابطه اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان و افزایش تقاضا عمومی برای برخی کالاها در ایام محرم و با توجه به دستورالعمل‌های اجرایی صادره، واحد بازرسی و نظارت این اداره با همکاری اتاق اصناف و سایر ادارات مرتبط اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه ایام محرم می‌کنند.

او در ادامه گفت: اجرای این طرح از روزدهم شهریورماه98 شروع به مدت بیست روز ادامه خواهد داشت و طی آن بر روند فعالیت واحدهای صنفی مدنظر شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن شکر، حبوبات، ظروف یک‌بارمصرف و سیلندر گاز مایع و... نظارت مستمر صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده با هرگونه تخلف احتمالی توسط بنگاه‌های اقتصادی در این ایام برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

میرزایی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های صادره از سوی سازمان متبوع هم‌زمان طرح ویژه تنظیم بازار ایام محرم و صفر توزیع نذورات در جهت تأمین مایحتاج کالاهای ضروری و موردنیاز هیئت‌های عزاداری با قیمت مصوب تحویل در انبارها و سردخانه‌های استان و قیمت تحویل به هیئت‌های عزاداری صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین تصریح کرد: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام محرم و صفر اقدامات کنترلی و نظارتی بر عرضه و توزیع کالاهای فوق به‌صورت ویژه خواهد بود.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار