نظر برخی نمایندگان مجلس درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ویژگی‌های مثبت وزیر پیشنهادی آموزش ‌و پرورش  از جمله آشنایی به تعلیم و تربیت، اخلاق‌مداری و ارتباطات گسترده محسن حاجی میرزایی در هیئت دولت تاکید کردند.

کد مطلب: ۹۵۱۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نظر برخی نمایندگان مجلس درباره گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از گزینه معرفی ‌شده دولت برای وزارت آموزش ‌و پرورش حمایت کردند. محمدنعیم امینی‌فر، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: «حاجی میرزایی دارای ارتباطات گسترده‌ای در هیئت دولت و در بین وزرا است و بر کمیسیون‌های مختلف دولت اشراف کامل دارد بنابراین این نوع ارتباطات، توانایی‌های ویژه‌ای به وی می‌دهد. با توجه به جامعیت، سوابق، تحصیلات و روابط خوب در دولت، حاجی میرزایی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت آموزش ‌و پرورش خواهد بود.»

محمدباسط درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: «وزارت آموزش‌ و پرورش، از وزارتخانه‌های مهم و تأثیرگذار است. با توجه به شرایطی که حاجی میرزایی به‌عنوان دبیر هیئت دولت داشته و دارای سوابق خوبی بوده است، خوشبینم که نمایندگان محترم از برنامه‌های حاجی میرزایی استقبال کنند و رای اعتماد بدهند.»

علاءالدین خادم، نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: «با توجه به اینکه ساختار بزرگ آموزش و پرورش به طور مستقیم با مردم سرکار دارد لذا اخلاق مداری از نکات کلیدی است که مدیران این ساختار باید دارا باشند و حاجی میرزایی انسان اخلاق مدار و ژرف اندیشی است. همچنین کسی که در دولت مدیریت کرده با شاخصه های مهم دولت آشنا است و با بدنه دولت ارتباط ویژه ای دارد و این یک امکان بالقوه و مناسبی را ایجاد می کند تا مدیریت آموزش و پرورش را تقویت کند.»

او افزود: «حاجی میرزایی از ابتدا از آموزش و پرورش شروع به فعالیت کرده و آشنا به تعلیم و تربیت است و می‌تواند تصمیمات متناسب با واقعیت را اتخاذ کند و تاثیر مثبتی بر اثر گذاری کمی و کیفی تعلیم و تربیت داشته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار