شهرداری به‌دنبال بهزیستی فرهنگی شهروندان است

اصفهان (پانا) - شهردار اصفهان از همکاری با سایر دستگاه ها برای فراهم کردن امکانات جهت پیشرفت جوانان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری به‌دنبال بهزیستی فرهنگی شهروندان است

قدرت‌اله نوروزی درباره افتتاح نخستین زمین استاندارد مینی‌گلف شهر اصفهان همزمان با میزبانی از نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور اظهار داشت: دختران نوجوان حاضر در المپیاد استعدادهای برتر با علاقه پا به عرصه ورزش خاص گلف گذاشته‌اند و امیدوارم ضمن حضور در این المپیاد خاطرات خوبی از بازدید از اماکن دیدنی شهر اصفهان برای آنها به یادگار بماند.
وی افزود: امروز دیگر نام اصفهان تنها در عرصه گردشگری، دیپلماسی شهری و میدان‌داری در صنایع‌دستی به گوش نمی‌رسد بلکه ورزشکاران اصفهانی همواره در تمام رشته‌های ورزشی در ایران، آسیا و جهان درخشیده‌اند.
شهردار اصفهان ادامه داد: امیدوارم احداث زمین مینی‌گلف و همچنین برگزاری المپیاد استعدادهای برتر این رشته در بخش دختران در شهر اصفهان سرآغازی برای درخشش دختران ورزشکاری باشد که با عشق و علاقه پا به این عرصه گذاشته‌اند.
نوروزی با بیان اینکه امیدوارم میزبانی از المپیاد استعدادهای برتر و افتتاح زمین مینی‌گلف اصفهان به توسعه این رشته در شهر اصفهان و همچنین کشور کمک کند، گفت: افتخار می‌کنم که بگویم شهرداری اصفهان با تمام زیرساخت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارد در جهت تحقق بهزیستی فرهنگی و زیست‌پذیری شهر اصفهان به صورت عادلانه و برای تمام شهروندان تلاش می‌کند.
وی با اشاره به حمایت شهرداری اصفهان از ورزش تصریح کرد: امیدوارم با همکاری سایر دستگاه‌ها و تعامل آنها با مجموعه شهرداری بتوانیم برای تحقق شعار جوان‌گرایی تلاش کنیم و امکاناتی را فراهم بیاوریم تا شاهد موفقیت جوانان اصفهانی در تمام رشته‌های ورزشی در کشور باشیم تا زمینه ارتقای سطح ورزش اصفهان فراهم شود.
وی با تشکر از رییس هیئت گلف استان اصفهان برای ایجاد نخستین زمین استاندارد مینی‌گلف در شهر تصریح کرد: شهرداری اصفهان با تمام توان خود و در کنار سایر دستگاه‌های مربوط مانند فدراسیون گلف، اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت گلف استان اصفهان تلاش می‌کند تا زمینه رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان اصفهانی در رشته مینی‌گلف فراهم شود.
گفتنی است، نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از 7 تا 10 شهریورماه در 2 رده سنی 10 تا 14 و 14 تا 18 سال در زمین مینی‌گلف ورزشگاه کوثر اصفهان در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار