مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:درحوزه آموزش و پرورش اسلامشهرمشکلات مناطق دیگر را یکجا دارد، لیکن تلاش شده در تمامی عرصه ها یک گام جلو باشیم

اسلامشهر(پانا)-همایش کارشناس مسئولین دوره دوم متوسطه شهرستانهای استان تهران با حضور معاون آموزش متوسطه و رئیس اداره دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در دبیرستان نمونه مردمی فاطمیه (س) اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:درحوزه آموزش و پرورش اسلامشهرمشکلات مناطق دیگر را یکجا دارد، لیکن تلاش شده در تمامی عرصه ها یک گام جلو باشیم

در این نشست حسینعلی بنار،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر با گرامیداشت هفته دولت و ماه محرم در سخنانی اظهار داشت:معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با نقشه راه و احترام به فرد و جمع و قانون، نوآوریهای مهمی را دراستان با توجه به سند تحول ایجاد نموده است.

او در ادامه افزود: شهرستان اسلامشهر بعد از شهریار پرجمعیت ترین شهرستان استان است که قریب 100000دانش آموزو چهارهزار و دویست همکار فرهنگی را در 200آموزشگاه در حال فعالیت دارد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرگفت:درحوزه آموزش و پرورش اسلامشهرمشکلات مناطق دیگر را یکجا دارد ونام بزرگ منطقه نیز مشکلات خودش را در بر دارد، لیکن تلاش شده ،در تمامی عرصه ها یک گام جلو باشیم.

بنار تصریح کرد:با همکاری شورای معاونین و کارشناسان مقاطع عملکرد مدارس درحوزه پرورش ،فرهنگ و آموزش قابل دفاع است ،اما اقناع کننده نیست.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار