افتتاح طرحهای عمرانی و خدماتی دربخش جوادآبادورامین

ورامین(پانا)-با حضور فرماندار ورامین ومسئولین محلی بلوار ورودی روستای خالدآباد، بوستان محلی روستای آبباریک، واحد تولیدی روستایی دمزآباد و پروژه آبرسانی روستای خاوه بخش جواد آباد ورامین مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۵۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح طرحهای عمرانی و خدماتی دربخش جوادآبادورامین

در این مراسم حسین کاغذلو فرماندار ورامین در سخنانی اظهار داشت: بلوار ورودی روستای خالدآباد به مساحت ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و استفاده از قیر یارانه‌ای افتتاح شد.

او در ادامه افزود: بوستان محلی روستای کلاته از بخش مرکزی ورامین نیز با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار و هشتصد متر مربع احداث شده که از امکانات رفاهی، ورزشی و خدماتی برخوردار است.

اوتصریح کرد: کارگاه خیاطی روستای دمزآباد نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت دهیاری احداث شده و برای بیست و پنج نفر شغل ایجاد کرده است.

کاغذلو گفت: چاه آب روستای خاوه با همیاری دهیاری و از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و اعتبارات جاری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران حفر شده و با بهره برداری آن یک هزا رو ۷۵۰ نفر از جمعیت این روستا در تابستان با مشکل کمبود آب مواجه نمی‌شوند.

او همچنین از آغاز عملیات سالن آمفی تئاتر روستای محمدآباد عربها توسط خانواده خیرنیک اندیش شهید طباطبایی خبر داد.

فرماندار ورامین گفت: در هفته دولت ۵۰ پروژ عمرانی با اعتباری بالغ بر دویست و ده میلیارد و هشتصد و نود ونه میلیون تومان درشهرستان ورامین افتتاح یا کلنگ زنی شد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار