فرماندار اسلامشهر خبر داد:کسب رتبه نخست شهرستان اسلامشهردر استان تهران باایجاد اشتغال جهت ۴۱۰۰ نفر

اسلامشهر(پانا)-همایش بسیج کارمندان و یادواره شهدای کارمندی شهرستان اسلامشهر با حضور استاندار تهران،فرماندار، امام جمعه و مسئولین در سالن همایشهای فرمانداری برگزارشد.

کد مطلب: ۹۵۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر خبر داد:کسب رتبه نخست شهرستان اسلامشهردر استان تهران باایجاد اشتغال جهت ۴۱۰۰ نفر

در این مراسم حجت الاسلام نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت:خداوند متعال در آیه 69سوره نساء میفرماید،خداوند خوبان عالم را در روز قیامت با چهارگروه،انبیاء،شهدا،صدیقین و صالحین محشور مینماید و شهیدان رجایی و باهنر از خوبان عالم بودند.

در ادامه مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر نیزدر سخنانی باگرامیداشت یاد شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان رونق تولید اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون به صورت روزانه و مستمر مشکلات کارآفرینان، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع اسلامشهر در حوزه های مختلف قضایی، اداری و دستگاههای خدماتی جهت رفع آنها پیگیری می‌شود.

او بیان کرد: شهرستان اسلامشهر از ابتدای سال جاری تا به امروز براساس آمار سامانه رصد اشتغال کشور موفق به ایجاد اشتغال برای ۴۱۰۰ نفر در استان تهران و حائز رتبه نخست در این خصوص شده است.

فرماندار اسلامشهر افزود: درحوزه پروژه‌های عمرانی بنا بر گزارش سازمان مدیریت تا پایان سال98 طرح‌هایی با اعتبار یکصد میلیارد تومان در اسلامشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار