هر وقت دانش تبدیل به رفتار شود اتفاقات خوبی می افتد

کلات (پانا) - ششمین جلسه شورای اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات در هفتمین روز از شهریور 1398 با حضور مدیریت اداره،معاونین و کارشناسان اداری برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۵۰۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
هر وقت دانش تبدیل به رفتار شود اتفاقات خوبی می افتد

رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش کلات در ابتدای جلسه ضمن تبریک هفته دولت ، تمام اتفاقاتی که در آموزش و پرورش اتفاق می افتد را برای تعلیم و تربیت درست در مدارس دانست و گفت: دستگاه تعلیم و تربیت دارای جایگاه ویژه ای است که باید در آن تعاملات بین بخشی قوت بگیرد.

وی در ادامه افزود: هر کاری در هر زمینه ای انجام شده برای این است که ما روز_اول_مهر درس_اول را در مدارس آغاز کنیم و این بدان معناست که برای ما نظم در مدارس از همان ابتدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است

پروانه گفت : اگر مسائل را علمی تر، دقیق تر و با نظم پیگیری نماییم راندمان کارها بالا میرود. هر وقت دانش تبدیل به رفتار شود اتفاقات خوبی می افتد.به امید خدا در مهر سال جاری هیچ دانش‌آموز نیازمندی را نخواهیم داشت که بدون لوازم تحریر بر سر کلاس حاضر شوند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ضمن تشریح کارهای صورت گرفته در تابستان امسال در زمینه پروژه مهر بیان کرد: مدیران مدارس باید در شروع سال تحصیلی برنامه عملیاتی داشته باشد.

وی اظهار کرد: در مدیریت نگاه‌ها باید همه جانبه باشد، نگاه همه جانبه به موضوعات آموزش و پرورش موجب پیشرفت در کارها خواهد شد.

پروانه در پایان افزود: اگر در کارها به یک درک و تفاهم مشترکی برسیم می توانیم موضوعات حائز اهمیت پیش رو را به راحتی پشت سر قرار دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار