آغاز عملیات اجرایی ایجاد شهرک شیلات و کارخانه تولید داروهای گیاهی در مراغه

معاون استاندار آذربایجان ‌شرقی: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی رویکرد دولت تدبیر و امید است

تبریز (پانا) - عملیات اجرایی دو طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان مراغه آغاز شد.

کد مطلب: ۹۵۰۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی ایجاد شهرک شیلات  و   کارخانه تولید داروهای گیاهی در مراغه

ایجاد شهرک شیلات مراغه یکی از این طرح‌ها بود که زمینه تولید سالانه ۲ هزار تن آبزی و ماهی را داشته و برای اجرای آن حدود ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

همچنین طرح احداث کارخانه تولید داروهای گیاهی دانشمند جوان در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و اشتغال زایی ۱۵۰ نفر در ۲ فاز تولید داروهای گیاهی و شیمیایی و با ۲۰۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلنگ زنی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان ‌شرقی در مراسم کلنگ زنی این طرح‌ها، با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در استان گفت: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی رویکرد دولت تدبیر و امید در استان است.

علیار راستگو با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به استان در مرداد ماه سال جاری منشأ خدمات بزرگی بود، افزود: در این سفر، یک هزار و ۸۲۷ طرح با ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار بهره برداری و کلنگ زنی شد.

وی اضافه کرد: همچنین در هفته دولت ۷۸۹ طرح با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار بهره برداری می‌شود که زمینه‌ساز توسعه بخش های مختلف است.

راستگو گفت: بهره گیری از ظرفیت های بالای کشاورزی و تولیدی با حمایت دولت تدبیر و امید می تواند بستر مساعد و مناسبی برای اشتغال آفرینی و توسعه اقتصادی استان به وجود آورد.

وی افزود: مراغه به عنوان یکی از قطب های کشاورزی و گردشگری از ظرفیت های منحصر به فردی برخوردار بوده از این رو با برنامه ریزی مناسب در این حوزه توسعه اقتصادی منطقه کلید می خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار