رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی:

دانش آموزان به سمت مهارت افزایی سوق پیدا کنند

قزوین (پانا)- رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری مسابقات تحقیقی و پژوهشی زمینه خوبی برای تقویت مهارت دانش آموزان است و ما باید دانش آموزان را به سمت و سوی مهارت افزایی سوق دهیم.

کد مطلب: ۹۵۰۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان به سمت مهارت افزایی سوق پیدا کنند

داود محمدی در آیین اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی و نخستین دوره مسابقات کدنویسی کشور که در سالن تربیت معلم قزوین برگزار شد، با اشاره به تأثیرات مثبت برپایی اینگونه مسابقات، اظهار داشت: برپایی هفده دوره از مسابقات آزمایشگاهی سبب شده تا یک پختگی خوبی در این مسابقات به وجود آید و دانش آموزان جذب فعالیت های پژوهشی و آزمایشگاهی شوند که این بسیار ارزشمند است.

وی با تأکید بر توجه جدی در تولید علم در کشور، بیان کرد: ما باید فضاها و محیط های لازم را برای تولید علم در کشور فراهم آوریم و این رویکرد باید در سطوح دانش آموزی و دانشجویی پیگیری شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهارت افزایی دانش آموزان اثرات مثبتی را در کشور خواهد داشت، گفت: برگزاری مسابقات تحقیقی و پژوهشی زمینه خوبی برای تقویت مهارت دانش آموزان است و ما باید دانش آموزان را به سمت و سوی مهارت افزایی سوق دهیم.

محمدی با اشاره به به جایگاه علم و دانش در دنیای امروز، اظهار کرد: ما باید به سمتی حرکت کنیم که مهارت و دانش به ثروت تبدیل شود و بتوانیم در کشور تولید ثروت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار