وهابیت و دشمنان شیعه بدنبال تضعیف قدرت شیعه و تفکر حسینی هستند

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: جریان فتنه‌های وهابیت و دشمنان شیعه به‌دنبال تضعیف قدرت شیعه و تفکر حسینی هستند اما شور و شوق حسینی که همه‌ ساله به راه می‌افتد و هوشیاری شیعیان مانع دستیابی وهابیت و دشمنان شیعه به این هدف شوم می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۰۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
وهابیت و دشمنان شیعه بدنبال تضعیف قدرت شیعه و تفکر حسینی هستند

آیت‌الله سیدحسن عاملی در مراسم استقبال از ماه محرم در مسجد اعظم اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه امام حسین(ع) برای اصلاح جامعه به شهادت رسیدند و یاران باوفایش نیز در این مسیر به مقام عظیم شهادت نائل آمدند این امام بزرگوار شهید اصلاح و نهضت حسینی نهضتی اصلاحی بوده است.

او با بیان اینکه هیچ شخص فاسدی نمی‌تواند حسینی باشد، گفت: هیچ فساد و مفسدی جایگاهی در دستگاه اباعبدالله‌الحسین(ع) ندارند و باید با تاسی از مسلک و روش سیدالشهدا(ع) تلاش کنیم تا حسینیت ما رنگ و بوی اصلاحی به خود بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه باید در جامعه و رفتارهای اجتماعی حسینیت نمود عینی پیدا کند، تصریح کرد: در صورت تحقق این مهم تفاوت بین ما که معتقد به امام حسین(ع) و رهرو سیدالشهدا(ع) هستیم با دیگران مشخص می‌شود.

عاملی بیان کرد: لبیک‌گویی به امام حسین(ع) باید نشانگر رهروی کامل ما از امام حسین(ع) بوده و باید تلاش کنیم تا ویژگی‌های این امام بزرگوار را در زندگی خود جاری و ساری کنیم.

امام جمعه اردبیل بیعت با امام حسین(ع) بیعت با خدا دانست و افزود: امام حسین(ع) نماز را حافظ انسان از منکر و فحشا می‌داند و باید به این موضوع تاکید اساسی در جامعه شود تا بتوانیم جامعه‌ای سالم به دور از هر گونه فساد، فحشا، منکر، معصیت، تبعیض، دروغ و بی‌عدالتی داشته باشیم.

عاملی با اشاره به فتنه‌های وهابیت و دشمنان شیعه تصریح کرد: این جریان‌ها به‌دنبال تضعیف قدرت شیعه و تفکر حسینی هستند اما شور و شوق حسینی که همه‌ ساله به راه می‌افتد و هوشیاری شیعیان مانع دستیابی وهابیت و دشمنان شیعه به این هدف شوم می‌شود.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر آگاهی عزاداران اظهار کرد: باید عزاداران حسینی با آگاهی در مراسم عزاداری حضور یافته و از هر گونه اقدام و خرافه‌پردازی که منجر به سوءاستفاده دشمنان می‌شود دوری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار