بیش از 70 درصد موقوفات به مراسم عزاداری ماه محرم تعلق دارد

شیراز (پانا) - رئیس اوقاف ناحیه۳ شیراز از سابقه۸ساله طرح بصیرت عاشورایی که برای کل کشور برگزار می شود خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

حجت السلام والمسلمین سید میثم حسینی با اشاره به سازمان اوقاف به عنوان برپاکننده طرح بصیرت عاشورایی اعلام کرد : طرح بصیرت عاشورایی مربوط به دو ماه محرم و صفر است که از ابتدای ماه محرم شروع و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه تمام انسان‌ها از بدو تولد تا زمان مرگ بلااستثنا از برکات وقف بهره مند می شوند گفت: برگزاری مراسم عزاداری ، سخنرانی ، اعزام مبلغین روحانیون از شهر مقدس قم به نقاط مختلف کشور و اطعام عزاداران را در غالب این طرح انجام می دهیم.

حجت السلام و المسلمین سید میثم حسینی با اشاره به برگزاری دوره آموزش ایمنی امنیتی ویژه خدام، هدف از برگزاری این جلسه را آگاهی بیشتر خدام وتلاش برای هرچه بهتر برگزار کردن مراسم عزاداری ماه محرم دانست و گفت: تلاش برای اتفاق کمترین حادثه و برگزاری هر چه بهتر مراسم از اهداف کارشناسان سازمان برق، هلال احمر، پلیس امنیتی و مرکز بهداشت است که سعی دارند با آموزش و ذکر نکات ایمنی در این جلسه به نتیجه مطلوبی برسند.

در این جلسه رئیس اوقاف ناحیه۳ شیراز ضمن خیر مقدم به خدام و هیـٔت امنا ٕ و ذکر تذکراتی افزود: من و شما همچون ملافه سفیدی هستیم که کوچک ترین لکه سیاه روی آن دیده می شود که منظور از لکه سیاه هرگونه اشتباه است نه گناه.

حسینی خاطر نشان کرد: خادمی سعادت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود پس خدام باید توجه داشته باشند که حرمت مکانی که در آن مشغول به خدمت هستند را نگه دارند و شاکر خداوند باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار