هزینه‌های اجلاس پیرغلامان یزد به صورت کامل توسط خیران تامین می‌شود

یزد (پانا) - استاندار یزد با اشاره به اینکه در اجلاس پیرغلامان حسینی از مقام ۴ شخصیت تاثیرگذار دینی استان یزد تجلیل می شود گفت: هزینه‌های این اجلاس به صورت کامل توسط خیران تامین می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۰۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
هزینه‌های اجلاس پیرغلامان یزد به صورت کامل توسط خیران تامین می‌شود

محمدعلی طالبی عصر امروز در دیدار دست اندرکاران هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: کارها و پیگیری‌های لازم صورت گرفته و آماده میزبانی از میهمانان این اجلاس هستیم.
وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این اجلاس در سالن‌های متعددی که برای این کار پیش‌بینی شده انجام گرفته و خوشبختانه یک تیم اجرایی خیلی خوب برای این برنامه شکل گرفته است.
استاندار یزد افزود: خیران استان مشارکت بسیار خوبی برای این اجلاس داشتند و از روز اول هم تاکید کردیم که قرار نیست از اعتبارات دولتی برای برگزاری این اجلاس استفاده کنیم.
طالبی با بیان اینکه مردم یزد همیشه در برنامه‌های دینی به ویژه مرتبط با امام حسین(ع) مشارکت بسیار خوبی دارند ادامه داد: هیئت‌های مذهبی و تعدادی از واحدهای صنعتی برای این اجلاس مشارکت بسیار خوبی داشتند تا در برگزاری آن مشکلی نداشته باشیم.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: در این اجلاس از مرحوم کافی، حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی، شهید صدوقی و مرحوم آیت‌الله اعرافی به عنوان چهار شخصیت تاثیرگذار در مباحث ارزشی و امام حسینی تجلیل به عمل می‌آید

وی با بیان اینکه همه افراد دست‌اندرکار این اجلاس از نظرات و ایده‌های خود برای هرچه بهتر برگزار شدن آن استفاده کردند گفت: یکی از ویژگی‌های این اجلاس این است که سیاهی لشگر ندارد و افراد با مسئولیت‌های تشریفاتی در هیچ یک از بخش‌های اجلاس نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار