بهره برداری از 91 پروژه عمرانی شهرستان ملارددرهفته دولت

ملارد(پانا)- فرماندار شهرستان ملارد در جلسه شورای اداری این شهرستان از افتتاح ۹۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر دو هزار و هفتصد میلیارددر هفته دولت امسال با حضور مسئولین کشوری و استانی خبرداد.

کد مطلب: ۹۵۰۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 91 پروژه عمرانی شهرستان ملارددرهفته دولت

توکلی کجانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۴۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

او در ادامه افزود: از ابتدای دولت دوازدهم بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان ارزش افزوده بر اساس شاخص جمعیت به حساب شهرداریها و دهیاریهای این شهرستان واریز شده است.

فرماندار ملارد با بیان اینکه باید خدمات داده شده توسط دولت به مردم اطلاع رسانی شود تصریح کرد: روابط عمومی‌ها تلاش کنند خدمات داده شده در شهرستان را به مردم منعکس کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد با بیان اینکه نباید وعده غیر قابل اجرا به مردم داده شود گفت: باید تلاش کنیم قولهایی که به مردم داده ایم را تا حصول نتیجه پیگیری نمائیم.

او خطاب به مدیران دستگاه های اداری شهرستان ملاردافزود: روسای ادارات شهرستان از ادارات کل مطالبه گر باشند تا طرحهای نیمه کاره به سرانجام برسد.

فرماندار ملارد در ادامه سخنان خود اشاره ای هم به انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری داشت و بیان کرد: شعار امسال وزارت کشورگام دوم انقلاب، قانونمداری و بی طرفی، انسجام ملی در انتخابات سال ۹۸ می باشد.

او با بیان اینکه حضور پرشور مردم اهمیت ویژه ای در سطح بین المللی دارد تصریح کرد: حضور پرشور مردم مایه یاس و نامیدی دشمن است.

توکلی کجانی گفت: اولویت ما در شهرستان بعد از تحقق شعار سال مسائل اجتماعی و فرهنگی است که در چندماه اخیر اقدامات خوبی برای کاهش آسیبهای اجتماعی و ارتقاء سطح فرهنگی صورت گرفته است.

فرماندار ملارد اظهارداشت: نگاه ما به مدیران بر پایه دوستی است ولی اولویت اصلی ما پیگیری خدمات به مردم است.

او از شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان نمایندگان مردم خواست پیگیر قولهایی که به مردم داده اند باشند‌.

/ خبرنگار:شیدا رضاوند /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار