به مناسبت هفته دولت؛ 58 پروژه در حوزه صنعت برق به بهره برداری رسید

یزد (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از بهره برداری 58 پروژه در حوزه صنعت برق در هفته دولت خبرداد و افزود: 99 و 7 دهم درصد جمعیت روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

کد مطلب: ۹۴۹۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت هفته دولت؛  58 پروژه در حوزه صنعت برق به بهره برداری رسید

نشست خبری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت پیش از ظهر امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

"آرش نواب" از بهره برداری 58 پروژه در حوزه صنعت برق در هفته دولت خبرداد و افزود: 99 و 7 دهم درصد جمعیت روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

"نواب" حذف قبوض کاغذی را سرلوحه شرکت توزیع برق دانست و گفت: در استان یزد سالیانه 4 میلیون قبض برق صادر می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در استان 19 هزار کیلومتر شبکه برق داریم گفت: وضعیت مشترکین شرکت برق تا پایان سال جاری 81 درصد به صورت خانگی و 7/1 درصد به صورت صنعتی است.

وی از کلیه روستاهای بالای 10 خانوار که دارای برق هستند خبرداد و افزود: تعداد کل روستاهای استان 973 عدد است که از این تعداد 922 روستای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: میزان خاموشی به ازای هر مشترک در سال، 68 دقیقه در استان و در کشور 880 دقیقه است.

نواب از 53 و 8 دهم درصد انرژی در بخش صنعت خبرداد و آن را جزو افتخارات حاصله برای استان تلقی کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کسب رتبه برتر فعالیت در فضای مجازی در بین شرکت های صنعت آب و برق کشور و کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد در جشنواره شهید رجائی بین ادارات استان را از دیگر افتخارات شرکت توزیع نیروی برق عنوان کرد.

لازم بذکر است پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت اعم از برق رسانی، توسعه و احداث شبکه ها، اصلاح و بهینه سازی شبکه ها و تامین روشنایی از پروژه های است که در این هفته به بهره برداری می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار