مسعود شکوهی: مدرسان "تفکر و سبک زندگی" مربیان و مشاورانی هستند که دوره تخصصی طی کرده‌اند

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد هم‌اکنون مدرسان کتاب تفکر و سبک زندگی در مدارس همگی از جمله کسانی هستند که دوره تخصصی برای تدریس آن طی کرده‌اند.

کد مطلب: ۹۴۹۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مسعود شکوهی: مدرسان "تفکر و سبک زندگی" مربیان و مشاورانی هستند که دوره تخصصی طی کرده‌اند

مسعود شکوهی در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی که عصر امروز در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد گفت: «کتاب تفکر و سبک زندگی در جدول برنامه درسی یک کتاب نوپا بود که با تغییرات به کتاب خوبی تبدیل و قرار شد برای توجه بیشتر به این کتاب جشنواره‌ای برگزار شود تا با استفاده از تجارب همکاران و با تدریس دو جلد کتاب در پایه‌های ۷ و ۸ بانک خوبی از تجربه‌های سطح مدارس ایجاد شود.»

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی افزود: «مربی باید در مدارس بتواند با بچه‌ها ارتباط بگیرد و تعامل برقرار کند. این کتاب قرار است سبک زندگی را به دانش‌آموزان بیاموزد.»

شکوهی گفت: «این کتاب حتی می‌تواند برخی از ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها را کاهش دهد. باید بتوان این کتاب را در بطن برنامه‌های درسی‌مان داشته باشیم.»

او به ۳۰ هزار مدرس این کتاب و درس اشاره کرد و ادامه داد: «در دو سه سال اخیر با همت همکاران در استان‌ها و مناطق پالایشی صورت گرفت و امروز با افتخار اعلام می‌کنم مدرسان این درس از بین مربیان و مشاوران و افرادی هستند که دوره تخصصی را طی کردند.»

شکوهی در ادامه افزود: «در این مدت با رهنمودهای معاون پرورشی و فرهنگی قدم‌های خوبی برداشتیم. باید از شما تشکر کنم چرا که برای جذب نیروی انسانی تلاش کردید و اکنون ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از طریق ماده یک و هزار و ۲۰۰ نفر را از طریق ماده ۲۸ امسال جذب می‌کنیم.»

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی در پایان از برگزاری ۲۸ میلیون ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار