برپایی نمایشگاه نقاشی « رنگ عشق » در نیشابور

نیشابور ( پانا ) - همزمان با بزرگداشت هفته دولت نمایشگاه نقاشی « رنگ عشق » آثار گروهی هنرمندان نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

کد مطلب: ۹۴۹۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برپایی  نمایشگاه نقاشی « رنگ عشق » در نیشابور

مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی « رنگ عشق » آثار هنری گروهی هنرمندان نیشابوری درصدد است کارهای هنری خویش را همزمان با بزرگداشت هفته دولت به مخاطب ارئه کند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه طراحی و نقاشی « رنگ عشق »آثارهنری گروهی هنرمندان نیشابوری که در آن40 اثر نقاشی در ابعاد 50*35 سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک سیاه قلم ،پاستل ومدادرنگی است وبا سبک رئالیسم است و موضوع چهره ، طبیعت ،طبیعت بی جان وخط گرافیک می باشد.

آتشی خاطر نشان کرد : نمایشگاه نقاشی « رنگ عشق » آثار گروهی هنرمندان نیشابوری در زمینه هنر نقاشی زیر نظر استاد خویش احمد کاشکی فعالیت می کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « رنگ عشق » آثار گروهی هنرمندان نیشابوری از 2 الی 7 شهریور98 هر روز از ساعت 9 الی 13 و16 الی 20 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار