محمد صیدلو: پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی باید اولویت فعالیت‌های آموزش و پرورش قرار بگیرد

شهریار(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در آیین افتتاحیه بیست‌و‌پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد در اردوگاه شهید منتظری شهریار پرورش استعدادهای دانش‌اموزان را در جنبه‌‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری از جمله اولویت‌های آموزش و پرورش دانست و بر آن تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۴۹۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی باید اولویت فعالیت‌های آموزش و پرورش قرار بگیرد

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با ابراز خرسندی از افتخاز میزبانی دانش‌آموزان قرآنی مراکز استعدادهای درخشان سراسر کشور، گفت: به عنوان یک مدیر که وظیفه خدمت در نظام آموزش و پرورش را برعهده دارم امیدوارم که روزی بتوانیم دانش‌آموزان را در جنبه‌های متعدد توانمند و متخصص ببینیم.
او آینده ایران اسلامی را که به دست نخبگان و فرهیختگان جوان ساخته خواهد شد، بسیار آباد و پیشرفته پیش‌بینی کرد و افزود: باید بتوانیم در مدارس قبل از اینکه آموزش‌های علمی را به دانش‌آموزان یاد دهیم، ایشان را برای پذیرفتن نقشهای آینده‌شان در جامعه آماده کنیم.
صیدلو مهارت‌آموزی را از جمله وظایف آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: امیدوارم که بتوانیم مهارتهای مختلف را در مدارس به دانش‌آموزان یاد دهیم تا اینکه جوانان ما بیرون از محیطمدرسه بدنبال کسب آنها بروند.
آیین افتتاحیه بیست و پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم دانش‌آموزان مراکز استعدادهای درخشان بعد از سه سال وقفه با حضور برگزیدگان این حوزه در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.
در این دوره از مسابقات ۷۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد سراسر کشور در رشته های حفظ و قرائت تحقیق قرآن کریم و بخش معارف به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار