درخشش دانش آموزان اسلامشهری در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشوری

اسلامشهر(پانا)-مدیر آموزش و پرورش اسلامشهراز کسب رتبه های کشوری و برتر دانش آموزان شهرستان اسلامشهردر سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان  اسلامشهری در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشوری

حسینعلی بنار در این رابطه اظهار داشت: با توجه به برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری کشوری دختران و پسران در اردوگاه شهید باهنر تهران،دانش آموزان واحدهای آموزشی ما توانستند با کسب رتبه های کشوری و برتر برگ زرین دیگری به افتخارات منطقه بیافزایند.

او در ادامه اذعان داشت:دانش آموزان سامان ملکی در رشته عکاسی از آموزشگاه شاهد ولیعصر(عج)،علی رضا قلندری در رشته داستان نویسی(مفیدی) محمدخواجه ونددر رشته نقالی(نمونه دولتی شیخ کلینی)رعناصمدی در رشته عود(فرزانگان) ویگانه امینی ازهنرستان شهدای واوان در رشته سه تار برگزیده کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خاطر نشان کرد:همچنین دانش آموزان ریحانه سالک نوروزی در رشته مقاله پژوهشی،فاطمه آذریان،محدثه مهدوی در رشته های،چاپ دستی،عکاسی ، رتبه اول کشوری و زهرا حقی در رشته چاپ روی جلداز هنرستان شهدای واوان رتبه دوم کشوری را کسب کردند.

او بیان داشت:دانش آموزان مجتبی یوسفی آذراز واحد آموزشی مفیدی در رشته مقاله پژوهی رتبه دوم کشوری و فاطمه خدایاری و آناهیتا قربانی سپهراز هنرستان مهر ایران در رشته های مداد رنگی و پاستل حائز رتبه سوم کشوری شدند.

بنار کسب این موفقیتها را به معاونت پرورشی و تربیت بدنی ،کارشناسی فرهنگی و هنری ،عوامل اجرایی واحدهای آموزشی ،دانش آموزان و خانواده های آنان تبریک گفت و از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان در ادامه راه سلامتی و توفیق مسئلت نمود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار