مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۵ شهریور آغاز می‌شود

رشد ۶۰ درصدی جذب دانشجومعلمان در سال ۹۸

ساری (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان از پنجم شهریور آغاز می شود.

کد مطلب: ۹۴۹۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان از ۵ شهریور آغاز می‌شود

محمدعلی جوادی بورا در جلسه ستاد استانی مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال 1398 گفت: مصاحبه از دو منظر مهم است، از سویی سرنوشت داوطلبان به رای و نظر مصاحبه گران بستگی دارد و از سوی دیگر، نظام تعلیم و تربیت باید با دقت بیشتر نسبت به انتخاب معلمان آینده مبادرت ورزد. به هر حال، دغدغه اصلی ما، انتخاب نیروهایی مناسب و با کیفیت است.

او تأکید کرد که تمامی نکات مربوط به فرآیند مصاحبه از پیش بررسی و مشکلات مصاحبه در سال گذشته نیز با تدابیر لازم برطرف شده است.

رشد ۶۰ درصدی جذب دانشجومعلمان در سال ۹۸

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: «دو دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی و پردیس صدیقه طاهره (س) استان، مجری طرح مصاحبه هستند و با عنایت به این‌که در سال 98، با رشد 60 درصدی در جذب تعداد دانشجومعلمان مواجه هستیم، این دو مرکز با برنامه ریزی مناسب، پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌اند.»

جوادی بورا با اعلام اینکه مصاحبه از روز سه شنبه پنجم تا روز پنجشنبه 14 شهریور انجام خواهد شد، یادآوری کرد که زمان و مکان مراجعه داوطلبان از طریق سایت اطلاع رسانی آموزش و پرورش مازندران اطلاع رسانی خواهد شد.

۸۷۷ دانشجومعلم سال ۹۸، بومی مازندران هستند

اسلامی رئیس دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: «به علت افزایش تعداد جذب دانشجو، حجم کارها نیز بیشتر از سال قبل هست، لذا از چند هفته قبل اقدامات را آغاز کرده ایم. 110 نفر در تیم‌های مصاحبه‌گر حضور دارند که کاملا آماده هستند و از لحاظ فضای انجام مصاحبه نیز تدابیر لازم در نظر گرفته شده است.»

او ادامه داد: تعداد 1069 دانشجو (662 پسر و 407 دختر) در سال 98 به دانشگاه فرهنگیان مازندران راه می‌یابند.

به گفته اسلامی877 نفر از این دانشجویان، متعلق به سهمیه بوم مازندران هستند.

کمالی مدیر هسته گزینش نیز اعلام کرد که 20 تیم گزینشگر برای گروه برادران و 15 تیم برای مصاحبه خواهران فرآنید گزینش داوطلبان را انجام خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار