پیله‌چی، معاون عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین؛

پروژه آماده‌سازی ناحیه عظیمه به 30درصد پیشرفت فیزیکی رسید

قزوین (پانا)-حبیب‌اله پیله‌چی، معاون عمرانی منطقه سه شهرداری قزوین، از پیشرفت 30 درصدی پروژه آماده‌سازی ناحیه عظیمه در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پروژه آماده‌سازی ناحیه عظیمه به 30درصد پیشرفت فیزیکی رسید

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری قزوین؛ پیله‌چی با بیان اینکه این پروژه با سرعت خوبی در حال اجراست، افزود: با توجه به اهمیت اجرای این پروژه، در سال جاری برای این پروژه اعتبار خوبی اختصاص پیدا کرده است و این پروژه در سال جاری در سه فاز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 4 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آماده‌سازی ناحیه عظیمه اختصاص یافته است، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال این پروژه در سه فاز همزمان اجرایی خواهد شد، سرعت عملیات اجرایی این پروژه در سال جاری بیشتر خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: در سال 97 برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 20 میلیون تومان، در سال 96 برای اجرای این پروژه 12 میلیارد و 500 میلیون ریال و در سال 95 برای اجرای این پروژه 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: مساحت ناحیه عظیمه 330 هکتار است و حجم کاری عملیات عمرانی آماده‌سازی ناحیه عظیمه قزوین زیاد است و بر این اساس هر ساله قسمتی از آن اجرایی می‌شود که امسال بخش بزرگی از این پروژه اجرایی خواهد شد.

پیله‌چی با بیان اینکه این پروژه در راستای ارائه خدمات به شهروندان در حال اجراست، گفت: تعاونی این ناحیه بیش از 4هزار عضو دارد و تعاونی نازنخ، تعاونی شهرداری قزوین، تعاونی شیشه، تعاونی فرش اکبتان و تعاونی دادگستری از تعاونی‌های این ناحیه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار