طرح‌های گازرسانی به ۴۹ روستای آذربایجان‌غربی آماده بهره‌برداری است

ارومیه(پانا)-مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با هفته دولت ۴۹ روستای استان با چهار هزار و ۷۷۶ خانوار جمعیت از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۹۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های گازرسانی به ۴۹ روستای آذربایجان‌غربی آماده بهره‌برداری است

علیرضا شیخی افزود: با بهره‌برداری از عملیات گازرسانی به این روستاها، ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوارهای روستایی استان به ۶۸ درصد خواهد رسید.


وی با بیان اینکه در قالب این طرح‌ها بیش از ۴۹۵ کیلومتر شبکه گاز طبیعی اجرا شده، افزود: بیش از ۴۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آن‌ها هزینه شده است.


وی با تاکید بر اینکه ۶۳ مورد صنعت عمده نیز در طول این هفته به شبکه گازرسانی متصل می‌شود، بیان کرد: ارزش طرح‌های گازرسانی استان که در این هفته افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود، حدود ۱۳۱ میلیارد تومان است.


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی با اشاره به کلنگ‌زنی طرح‌های گازرسانی طی هفته دولت، افزود: گازرسانی به شهر خلیفان با ۱۱۹ خانوار، عملیات گازرسانی به ۳۴ روستا با ۲ هزار و ۳۰۸ خانوار و همچنین گازرسانی به ۱۶۳ مورد از صنایع موجود در استان از جمله مهمترین آنهاست.


وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها با حدود ۸۵ میلیارد تومان اعتبار در این هفته شروع می‌شود، میزان برخورداری خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی به بالای ۸۰ درصد ارتقا می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار