شهدار منطقه بیست: حل مسائل اجتماعی و زیست محیطی از مهم ترین دغدغه های مدیران است

شهرری(پانا)-نشست فصلی ائمه جماعت شهرری به مناسبت اعیاد دهه ولایت با حضور رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، امام جمعه شهرری، شهردار منطقه بیست و ائمه جماعات شهرری درمجموعه فرهنگسرای ولاءشهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
شهدار منطقه بیست: حل مسائل اجتماعی و زیست محیطی از مهم ترین دغدغه های مدیران است

فرهاد افشار شهردار منطقه بیست در این نشست ضمن تبریک ایام دهه ولایت با بیان اینکه یکی از دغدغه های امروز مدیران شهری در بیشتر کشورهای دنیا حل مسائل اجتماعی است گفت: به واسطه پیچیده شدن مسائل و مشکلات شهری، حل مسائل اجتماعی و زیست محیطی در شهرها از دغدغه های مدیران شهری است.

او در ادامه با تاکید بر مشارکت مردمی در اجرای فعالیتهای شهری افزود: امید است در ری که به گفته مقام رهبری (مدظله العالی)قبله تهران است به برکت حضور معنوی امامزادگان مجاور و با تشکیل اینگونه جلسات و بهره مندی از هدایتگری ائمه جماعت، فضائی شایسته شهروندان این شهر ایجاد کنیم.

افشار با اشاره به ایام دهه ولایت اظهار داشت: دین اسلام تکمیل ترین دین است و هر آنچه باعث دستیابی انسان به آرامش می شود را به ما ارمغان داده است، بنابراین بهره مندی از توصیه های دینی در تمامی زمینه‌های اخلاقی، اجتماعی و انسانی در اصلاح و پیشرفت جوامع کارساز است.

در ادامه حجت الاسلام جواد صادق زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به ایام دهه ولایت و لزوم برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت این ایام، داشتن نگاهی کلان در موضوعات آموزشی و فرهنگی و اجرای برنامه های حوزه اجتماعی فرهنگی را مهم برشمرد .

نشست فصلی ائمه جماعت شهرری با حضور حجت الاسلام جواد صادق زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام و سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی تهران، ری و تجریش، فرهاد افشار شهردار منطقه بیست، حجت الاسلام شاهین معبودی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه بیست و جمعی از ائمه جماعت مساجد شهرری در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار