بهره برداری از ۹۱ پروژه عمرانی، خدماتی شهرستان ملارددرهفته دولت

فرماندارشهرستان ملاردگفت: طرحهای هفته دولت با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح خواهد شد و مردم شهرستان ملارد از آثار و فوائد آنها برخوردار خواهند شد.

کد مطلب: ۹۴۸۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از ۹۱ پروژه عمرانی، خدماتی شهرستان ملارددرهفته دولت

توکلی کجانی فرماندار ملارد در این رابطه اظهار داشت:این پروژه‌ها شامل افتتاح پست برق ۶۰۰ کیلو وات کوثر، مجتمع فرهنگی تفریحی شهرداری صفادشت، سردخانه دومنظوره تن ماهی زردباله، واحدهای تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی، طرح آبخیزداری، افتتاح مدرسه، بوستانهای شهری و روستایی، مخازن و شبکه‌های توزیع آب، گاز رسانی به تعدادی از روستاهای اخترآباد، خانه بهداشت و طرحهای عمرانی و خدماتی روستائی میباشد .

او در ادامه خاطر نشان کرد: به دنبال کار نمایشی نبوده و طرحهایی درهفته دولت به بهره برداری می رسدکه بعد از افتتاح مردم بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند .

توکلی کجانی اضافه کرد: امسال هفته دولت پررنگی در شهرستان ملارد خواهیم داشت تا خدمات و تلاشهای صورت گرفته برای آبادانی و توسعه این شهرستان معرفی میگردد و بداخلاقی عده ای که به دنبال ضربه زدن به دولت و نظام و ناامید کردن مردم از اهداف انقلاب هستند ،نمایان تر شود .

فرماندار ملارد اذعان داشت: برای افتتاح این پروژه‌ها از وزیر نیرو ، استاندار تهران و معاونین استانداری دعوت بعمل آمده و کلنگ زنی چندین طرح با مشارکت بخش خصوصی و خیرین، دیدار با خانواده معظم شهدا، سخنرانی فرماندار پیش از خطبه‌های نمازجمعه و نشست خبری در نظر گرفته شده است.

/خبرنگار:زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار