مصاحبه درگاه ورودی به آموزش و پرورش است به همین جهت مهم و راهبردی است

اصفهان (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش اصفهان: رسالت سنگینی بر دوش مصاحبه گران است، زیرا با تأیید آنها نسلی وارد آموزش و پرورش می شود که خود باید مربی نسل آینده باشند.

کد مطلب: ۹۴۸۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مصاحبه درگاه ورودی به آموزش و پرورش است به همین جهت مهم و راهبردی است

غلامحسن سخایی در دومین همایش مصاحبه گران داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان که در مرکز آموزش عالی شهید رجایی اصفهان برگزار شد اظهار داشت : از بهمن ماه سال قبل بازنگری، آسیب شناسی و برنامه ریزی برای مصاحبه داوطلبان سال 1398 شروع شده است و جلسات زیادی با تیم های متخصص و با تجربه مصاحبه گر داشته ایم تا تجارب و نظرات آن ها اخذ و تحلیل گردید.
وی در ادامه گفت : تیم هایی که در دومین همایش مصاحبه گران شرکت کرده اند، از چهارم شهریور به مدت ده روز مصاحبه متقاضیان ورود به دانشگاه را بر عهده خواهند گرفت.
وی در جمع مصاحبه گران اظهار داشت : رسالت سنگینی بر دوش شما به عنوان مصاحبه گر است، زیرا با مصاحبه و تأیید شما نسلی وارد آموزش و پرورش می شود که خود باید مربی نسل آینده باشند.
سخایی تاکید کرد : باید کسانی را مورد ارزیابی و داوری قرار دهید که سی سال در تعلیم و تربیت کشور نقش آفرین هستند و آنها رسالت تربیت دانش آموزان را برعهده دارند پس قطعا باید با دقت، سواد بالا و تجربه کافی اقدام به مصاحبه کنید تا خطای انسانی کاهش یابد.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت : مصاحبه درگاه ورودی به آموزش و پرورش است به همین جهت مهم و راهبردی است و نیاز به برنامه ریزی مدون دارد. آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان باید در قسمت ورودی سرمایه گذاری کنند و با دقت و همت بالا وقت بیشتری را در این حوزه صرف نمایند.
وی در ادامه گفت : بعد از اتمام روند مصاحبه سال جاری ، مجددا آسیب شناسی صورت خواهد گرفت و ابعاد گوناگون آن بررسی می شوند، برای اینکه همواره در این عرصه باید تیم قدرتمندی داشته باشیم .
وی در ادامه افزود : تغییرات اساسی در روند مصاحبه سال جاری در نظر گرفته ایم که این شرایط بر کیفیت روند مصاحبه تاثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار