شهرستان اسلامشهرآماده برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان

اسلامشهر(پانا)-مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اسلامشهرازآخرین تمهیدات در راستای برگزاری هرچه باشکوهترسی و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان درپردیس سینمایی فجر شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان اسلامشهرآماده برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان

رضا عظیمی،مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اسلامشهردر گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران اظهار داشت:در جهت برگزاری رویداد بزرگ فرهنگی جهت کودکان و نوجوانان تبلیغات محیطی گسترده ای را با چاپ بنر و پوستر انجام دادیم و نسبت به تشکیل هیات داوری با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش اقدام نمودیم.

او درادامه افزود:افتتاحیه جشنواره همراه با کارناوال عروسکهادر ساعت 17 روز سی و یکم مرداد نود وهشت وبا اکران داستانهای باغ جادویی آنتون کرینگز وکارگردانی آرنود بورو محصول سال2017لوکزامبورگ و فرانسه و در بخش کودک و نوجوان خواهد بود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اسلامشهر اذعان داشت:سایر فیلمها نیز هر روزدر دو سانس 17 و 19 با اکران فیلمهای جزیره گنج با کارگردانی حمید رضا لوافی،پویانمایی جوانمردی با کارگردانی علی احمدی،اینجا خانه من است ازخیراله تقیانی پور،غرغرو واردمیشود از آندرس کوتوریه،بنیامیناز محسن عنایتی نوش آبادی،قطار آن شب از حمید رضا قطبی،بیست و سه نفر از مهدی جعفری،منطقه پرواز ممنوع از امیر داسارگرو تورتادم از سید جواد هاشمی در بخشهای کودکان و نوجوانان همراه خواهد بود.

عظیمی ضمن دعوت از همه کودکان و نوجوانان و خانواده‌های اسلامشهری جهت تماشای این رویداد مهم فرهنگی خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان نیز در پنجم شهریور 98 برگزار خواهد شد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار