میدان نقش جهان میزبان بیش از 400 عنوان بازی

اصفهان (پانا) - رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: یکم شهریورماه بیش از 400 نوع بازی در میدان نقش جهان اصفهان دراختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

کد مطلب: ۹۴۸۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
میدان نقش جهان میزبان بیش از 400 عنوان بازی

نفیسه گل‌شیرازی با بیان اینکه برنامه ویژۀ تابستانه با انجام بیش از 400 نوع بازی در میدان نقش جهان اصفهان برگزار می شود، اظهار کرد: فضاسازی سخت افزاری این ویژه برنامه از ساعت ٦ صبح روز جمعه یکم شهریورماه آغاز شده و بعد از آن به ترتیب ایستگاه های بازی با 400 نوع متنوع در میدان نقش جهان چیدمان می شود.
رئیس اداره تفریح سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان افزود: روال این برنامه بر این اساس است که از ساعت 14 چیدمان این بازی ها در دورتادور میدان نقش جهان آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه پیدا می کند و خانواده ها از ساعت 18 می توانند از این بازی ها استفاده کنند.
وی تصریح کرد: کودکان دو ساله تا شهروندان ارشد و حتی 90 ساله می توانند از این فرصت برای بازی استفاده کنند. ضمن اینکه اکثر بازی ها خانوادگی است یعنی پدر و مادر و فرزند می توانند با یکدیگر بازی کنند ولی تعدادی از بازی ها هم به گروه های سنی خاص 2 تا 6 سال تعلق دارد.
گل‌شیرازی گفت: برای شرکت در این برنامه هیچ پیش شرط ثبت نامی وجود ندارد و هر خانواده ای که در یکم شهریورماه از ساعت 18 در میدان نقش جهان حضور یابد می تواند در بازی های مختلف شرکت کرده و استفاده نماید.
وی با بیان اینکه محوریت برنامه های اوقات فراغت برعهدۀ معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان است، ادامه داد: علاوه بر غرفه هایی که حول محور بازی و تفریح است دو غرفه هم به موضوعات فرهنگی از سوی فرهنگسرای رسانه، خانه کودک و بانوسرای آفتاب اختصاص داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود 80 درصد برنامه حول محور بازی های اداره تفریح و بخش ورزش همگانی شامل تنیس روی میز و فوتبال دستی و همچنین اجرای بازی چوگان بوده که از هرکدام شش میز تنیس و شش فوتبال دستی وجود دارد که در میدان قرار داده شده و ضمن آن اَبَر والیبال هم برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار