سلامت اجتماعی شهر در گرو تفریح بانوان

اصفهان (پانا) - باغ بانوان ناژوان در راستای تفریح سالم به عنوان مهم ترین مقوله برای ایفای نقش بهتر افراد در جامعه و افزایش بهره وری به اجرای برنامه می پردازد.

کد مطلب: ۹۴۸۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
سلامت اجتماعی شهر در گرو تفریح بانوان

سلامت اجتماعی از زیر مجموعه های توسعه اجتماعی و بخشی از سلامت است که به کیفیت روابط اجتماعی مربوط می شود و در افزایش بهره وری، آگاهی بخشی، رشد سرمایه های انسانی و اجتماعی و تقویت اطلاع رسانی نقش دارد. عوامل بسیاری می توانند در ایجاد سلامت اجتماعی موثر باشند که تفریح سالم نیز یکی از آن ها است.
تفریح سالم در اوقات فراغت از مهم ترین مقوله هایی است که به ایفای نقش بهتر افراد در جامعه و افزایش بهره وری کمک شایانی می کند و این امر نه تنها سبب نشاط بخشیدن به همگان خواهد شد بلکه شاخصه های سلامت روانی و اجتماعی مردم را بالا می برد. به همین منظور باغ بانوان ناژوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه "خورشید در خانه های شهر " با هدف ترویج تفریح سالم بین بانوان شهر کرد.
مدیر باغ بانوان ناژوان درباره برنامه "خورشید در خانه های شهر" اظهار کرد: این برنامه ویژه بانوان مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان از 20 تا 28 مردادماه از ساعت 8 تا 17 در باغ بانوان ناژوان برگزار شد.
زهره ابوالقاسمی ادامه داد: خورشید در خانه های شهر با هدف آشنایی زنان خانه دار مناطق مختلف با مناطق گردشگری و باغ بانوان در فاصله عید قربان تا غدیر برنامه ریزی شد که بانوان بتوانند با حداقل هزینه از فضاهای مختلف شهر استفاده کنند و هر روز این برنامه به یک منطقه اختصاص داشت.
وی خاطرنشان کرد: ورزش در ماسه؛ پایش زانو برای زنان 40 سال به بالا، ورزش های آبی، فیتنیس و یوگا از جمله برنامه‌های خورشید در خانه‌های شهر بود که ورد استقبال بانوان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار