مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پیشنهاد داد: بهره‌مندی از آثار جشنواره نوجوان سالم در تربیت و هدایت نوجوانان

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه توقع ما این است که سازوکاری تدبیر شود تا از آثار جشنواره نوجوان سالم در مسیر تربیت نوجوانان، کمک گرفته شود، پیشنهاد داد که از اندیشه‌های مطروحه در این آثار برای تربیت و هدایت فرزندان‌ در سراسر کشور بهره‌گیری شود.

کد مطلب: ۹۴۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پیشنهاد داد: بهره‌مندی از آثار جشنواره نوجوان سالم در تربیت و هدایت نوجوانان

عسکری نیکزاد در جشنواره ملی نوجوان سالم که به میزبانی آموزش و پرورش مازندران در اردوگاه دانش‌آموزی استان واقع در مشهد برگزار شد، گفت: دوران نوجوانی در مقایسه با سایر ادوار زندگی یک انسان، به علت تغییرات سریع و اثر‌گذاری این تغییرات بر آینده دانش‌آموزان و فرزندان‌مان، حساس‌ترین دوران زندگی هر انسان و دوران خاص زندگی هر دانش‌آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تأکید کرد: برگزاری همایش‌ها و برنامه‌هایی چون نوجوان سالم و توجه ویژه به دانش‌آموزان نوجوان از سوی آموزش و پرورش به همین خاص بودن دوران نوجوانی برمی‌گردد و تلاشی هدفمند داریم تا در مسیر افزایش آگاهی این عزیزان گام بر می‌داریم با این امید که خودشان را از رفتارهای پر خطر دور و مصون نگاه دارند.

او همچنین گفت: نیاز به چنین نشست‌ها و چنین برنامه‌هایی از آنجا احساس می‌شود که نوجوان دانش‌آموز باید پیشاپیش خطرات این مسیر را ببیند و رفتارهایی که برای عبور ایمن از این مسیر پرتلاطم و این دوران حساس لازم است را بیاموزد و در نهایت، سلامت یا با کمترین آسیب، این دوران را پشت سر بگذارد.

وی در ادامه با اشاره به دریافت 1300 اثر در دبیرخانه نوجوان سالم گفت: 400 اثر به‌عنوان آثار متفاوت و برجسته، تشخیص داده شد و در این مراسم نیز از همکاران فرهنگی و آثار برگزیده دانش‌آموزای تجلیل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به ضرورت استفاده عملی از این آثار اشاره کرد و گفت: توقع ما این است که سازوکاری تدبیر شود تا از این آثار در مسیر تربیت نوجوانان، کمک گرفته شود و اندیشه‌های مطروحه در این آثار همانند نقشه‌راهی باشد و برای تربیت و هدایت فرزندان‌مان در سراسر کشور از آن بهره‌گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار