امام جمعه خاورشهر:اصلی ترین پیام غدیر، ابلاغ حاکمیت جامعه اسلامی بود

شهرری(پانا)-امام جمعه خاورشهرگفت : عید غدیرروز اتمام نعمت و اکمال دین است که پیغمبراسلام وصیت کرده اندوبه این روز را اهمیت دادندتا جشن بگیریم.

کد مطلب: ۹۴۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه خاورشهر:اصلی ترین پیام غدیر، ابلاغ حاکمیت جامعه  اسلامی بود

حجت الاسلام یاسینی با عنایت به پیش رو داشتن میلاد دو شمس تابناک آسمان امامت و ولایت ، امام هادی و امام موسی کاظم علیهم الاسلام و عید سعید غدیر خم، به بیان حدیثی از امام هادی(ع) پرداخت و افزود: هرکس از خدابترسد و از فرمان الهی اطاعت کند خداوند چنان عظمتی به او خواهد داد که مردم حرمتش را حفظ کرده و مطیع او میشوند اما اگر موجب غضب الهی شود بداند که به خشم مردم دچار خواهد شد.

او در ادامه گفت:زیارت جامعه کبیره بیانگر معنای امامت و ولایت است و همچنین زیارت غدیریه از میراث گران بهای به جا مانده از امام دهم (ع)است .

حجت الاسلام یاسینی در رابطه با چهار خط و مشی این دو امام در دوران حکومتشان اظهار داشت :این اقدامات تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص)، تبیین و تبلیغ امامت ،تشکیل و تربیت افراد وفادار و فعال و اقدام و مبارزه با دستگاه حاکمیت ظالم است .

امام جمعه خاورشهر در خطبه دوم به بیان مناسبتها پرداخت و در رابطه با اهمیت روز غدیر اذعان داشت : اصلی ترین پیام غدیر، ابلاغ حاکمیت جامعه اسلامی بودکه وجود با برکت امیرالمومنین(ع) به غدیر اهمیت بخشیده است .

او افزود : خداوند وعده داده است دوبرابر تعداد آمرزیده شدگان و نجات یافتگان از آتش جهنم در ماه رمضان و شب قدر در روز عید غدیر بخشیده خواهند شد و از آزادشدگان از آتش جهنم خواهند بود.

/خبرنگار : زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار