رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ:

پایگاه انتخاب رشته کنکور ویژه داوطلبان مجاز به صورت کاملا رایگان در خارگ فعال است

خارگ،بوشهر(پانا)_رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خارگ ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان مرحله اول، گفت: با توجه به نیاز داوطلبان آزمون سراسری به مشاوره درباره انتخاب رشته، این اداره اقدام به ایجاد یک پایگاه در دبیرستان دخترانه سمیه خارگ نموده که داوطلبان می‌توانند با مراجعه حضوری از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۹۴۷۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پایگاه انتخاب رشته کنکور ویژه داوطلبان مجاز به صورت کاملا رایگان در خارگ فعال است

برمک با تاکید بر اینکه داوطلبان از مراجعه به مراکز بدون مجوز خودداری نمایند، اظهار داشت: هدف از ایجاد این پایگاه مشاوره انتخاب رشته توسط آموزش و پرورش منطقه مشاوره‌های گروهی و فردی به منظور جلوگیری از سودجویی و فریب‌کاری مراکز غیرمجاز است.

وی گفت: بهترین افرادی که می‌توانند به دانش‌آموزان مشاوره کنکور دهند مشاوران مدارس هستند چرا که با توجه به شناخت از بچه‌ها و آشنایی با علایق و تیپ‌ شخصیتی آنها می‌توانند کمک کنند.

رییس آموزش و پرورش خارگ گفت: این پایگاه نقش موثری در پاسخ دهی به دغدغه‌های خانواده‌ها نسبت به این امر سرنوشت‌ساز دارد و از ساعت 8 صبح تا 8 بعدازظهر آماده ارایه خدمات انتخاب رشته به داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ است.

وی بیان کرد: در کنکور سراسری 98 در جزیره خارگ 280 داوطلب در پنج گروه آموزشی حضور داشتند. که امیدواریم این داوطلبان با انتخاب رشته‌ای آگاهانه مجوز ورود به دانشگاه‌ دلخواه خود را کسب نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار