نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند : مسئولان پاسخگوی مطالبات انجمن‌های کارگری باشند

بیرجند (پانا) ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: در شرایط فعلی جامعه جهانی در بحث رقابت، تهاجم و جنگ، کار مساله اصلی است از این رو مسئولان باید پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های به‌ حق انجمن‌های کارگری باشند.

کد مطلب: ۹۴۷۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند : مسئولان پاسخگوی مطالبات انجمن‌های کارگری باشند

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با تشکل‌های امور کارگری خراسان جنوبی افزود: کار و کارگری ۲ مقوله پیوسته هستند و کارفرمایان همواره باید نگاهی فرزندگونه به کارگران داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه گزارشاتی در دست است که برخی اوقات حقوق کارگران رعایت نمی‌شود که این مهم در بحث معوقات کارگری بیشتر به چشم می‌خورد.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: رعایت حقوق در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، کارفرمایی و کارگری موجب پیشرفت و ارتقای تمام بخش‌ها خواهد شد زیرا این سه از هم جدا نیستند و مشکل هرکدام بقیه را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد.

اوگفت: اگر امروز در بخش‌های مختلف علمی، امنیتی و کشاورزی اقدامات مثمری صورت گرفته حاصل کار و تلاش است و برای ارتقا در دیگر بخش‌ها هم باید معین همدیگر باشیم و هر کس هرکاری از دستش بر می‌آید انجام دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه گاهی نقد هم موجب ارتقای کار می‌شود افزود: نقد دلسوزانه و بر پایه خیرخواهی جلوی بسیاری از ندانم کاری‌ها را می‌گیرد و زمینه ساز توسعه و پیشرفت می‌شود.

او ادامه داد: خداوند متعال انسان را به گونه ای آفریده که باید اختیار، انتخاب و کار داشته باشد، امکان این وجود داشت که خداوند انسان را بی نیاز از کار بیافریند اما حکمت در این بود که انسان برای رشد دنیوی و اخروی خود تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار در راس تمام عبادات است، یادآور شد: کار موضوعی تک بعدی نیست و فقط جنبه اقتصادی ندارد بلکه کار از نظر اجتماعی و شخصی جایگاه ویژه‌ای دارد که بر روح و روان آدمی هم تاثیر می‌گذارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار