باور جنگ تحمیلی اقتصادی باید در جامعه نهادینه شود

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت: در شرایطی که کشور با جنگ تحمیلی اقتصادی روبرو است هنوز خیلی‌ها این شرایط را باور ندارند که در این راستا لازم است باور جنگ تحمیلی اقتصادی در جامعه نهادینه شود.

کد مطلب: ۹۴۷۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
باور جنگ تحمیلی اقتصادی باید در جامعه نهادینه شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در این شرایط نباید انتظار تشویق را از دشمن داشت بلکه باید مراقب باشیم در دام دسیسه‌های آنان گرفتار نشویم.
عبدالکریم گراوند افزود: همه می‌دانیم کشور شرایط اقتصادی ‌خوبی ندارد ولی درعین حال تریبون‌ها و آدم‌های تاثیرگذار نباید به جای همراهی دولت باعث ایجاد توقع و انتظار مضاعف در جامه شوند.
وی بیان کرد: مایوس و ثابت کردن ناکارآمدی نظام از دسیسه‌های دشمن است که نباید برخی از افراد تاثیرگذار جامعه به شکل ناخواسته آب به آسیاب دشمن بریزند.

استاندار بوشهر ادامه داد: در جنگ نظامی به دلیل اتفاق‌هایی که رخ میدهد همه باور می‌کنند در شرایط جنگ قرار داریم اما در شرایط جنگ اقتصادی خیلی‌ها این مساله را باور ندارند.

وی گفت: اگر انسان‌های تاثیرگذار، گروه‌ها و جناح‌های مختلف به دوراز نگاه‌های سیاسی به دولت کمک کنند مردم راحت‌تر می‌توانند از این گردنه‌های سخت عبور کنند.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: امروز ایجاد اختلال، اغتشاش و هدف قراردادن ماهیت جمهوری اسلامی از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهوری آمریکاست.

محمد خدادی خاطر نشان کرد: امروز دشمن برای اثبات ناکارآمد جلوه دادن نظام ترویج فساد را پیشه کرده است برهمین اساس تلاش می‌شود با فعالیت شورای اطلاع رسانی و رصد شرایط جامعه با اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب بتوانیم شرایط را بررسی و کنترل کنیم.

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی اقتصادی با هشت سال دفاع مقدس شباهت‌های زیادی دارد و در هردوی این تهاجم‌ها هدف ازبین بردن انقلاب اسلامی، فکرهای انقلابی و اعتقادی، تضعیف، تسلیم و تحقیر است.

خدادی تاکید کرد: تنها تفاوت جنگ اقتصادی با هشت سال دفاع مقدس این است که دردوران دفاع مقدس خانه‌ها ویران می‌شد اما امروز جنگ اقتصادی به عنوان مرگ خاموش تلقی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار