رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار پانا؛

هدف از اجرای این طرح عدالت در کشور است

قزوین (پانا) - رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در مراسم توزیع و تجهیزات با هدف طرح نگاه آگاه در گفتگو با خبرنگار پانا گفت؛هدف از اجرای این طرح عدالت در کشور است .

کد مطلب: ۹۴۷۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف از اجرای این  طرح  عدالت در کشور است

امروز ما شاهد حرکت کاروان تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس استان قزوین هستیم و این هم به برکت نظام مقدس جهموری اسلامی ایران است.

رحمانی گفت:به برکت خون شهدا فضایی إیجاد شده که توسعه عدالت آموزشی شرایطی إیجاد کنیم و اینکه در استان بتوانیم دانش اموزان که واجب تعلیمو تربیت هستند رااز نظر کمی در جایگاه خوبی قرار دهیم .

و همچنین درنوع پوشش دانش آموزان هم در پوشش واجب تعلیم مرز صد درصد رسیدین در کنار این در بحث توسعه کیفی به بهبود فضایی مدارس این تجهیزات به کمک مدیر کل أمور اجتماعی استانداری قزوین تهیه شده است .

امروز تهجیزاتی که راهی مدارس میشود به ارزش ٢میلیارد و ٢٠٠میلیون هست که صرف مناطق حاشیه استان قزوین میشود؛در واقع مدارسی که از منابع تجهیزاتی کم برخوردار هستند.

رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش گفت:می خواهیم شرایطی إیجاد کنیم که انشاالله همه دانش آاموزان به صورت عادی و عادلانه بتوانند از إمکانات آموزشی بهرمند شوند و در مدارس با تجهیزات خوب به تعلیم و تربیت بپردازند.
این تجهیزات شامل چه چیزی های هست و روانه چند بند رسیدین میشود
تقریبا این تجهیزات در صددرصد مدارس توزیع میشود و استمرار خواهد داشت این تجهیزات شامل میز نیمکت لب تاپ چاپ گر دستگاه کپی تجهیزات خنک کننده میباشد بر أساس جمع بندی به هر مدرسه ارسال خواهد شد و این حرکت واین نوع فعالیت ها،خط قرمز مردم و مسئولین است برای تربیت فرزاندانشان

خبرنگارپانا:زهرااسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار