درخشش فرهنگیان استان در جشنواره های و مسابقات مختلف

ارومیه(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان از درخشش فرهنگیان استان در جشنواره های و مسابقات مختلف خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان استان در جشنواره های و مسابقات مختلف

مهین منافی با اعلام این خبر اظهار داشت: پانزدهمین جشنواره الگوی تدریس برتر در بخش غیرحضوری برای دبیران دوره دوم متوسطه در 3 مرحله منطقه ای استانی و کشوری برگزار شد.

وی افزود: در مرحله منطقه ای 24 منطقه استان در 7رشته به رقابت پرداختند که از بین امتیازات کسب شده 22دبیر به مرحله استانی راه یافتند؛ مرحله استانی نیز اردیبهشت 98 برگزار شد و مستندات دبیران منتخب به مرحله کشوری راه یافت.

منافی با بیان اینکه دبیرخانه کشوری این جشنواره در استان آذربایجان شرقی فعالیت داشت؛ گفت: پس از داوری در مرحله کشوری در رشته زبان انگلیسی «معصومه صمدی» از منطقه صومای وبرادوست موفق به کسب رتبه اول کشوری این جشنواره شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری سومین جشنواره نوآوری در تدریس ویادگیری دوره اول متوسطه گفت: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که مرحله استانی در اردیبهشت ماه برگزار شد و 45 تیم در 3 محور در این جشنواره شرکت کردند که از هر محور یک تیم به مرحله کشوری راه یافته است .

منافی افزود: مرحله کشوری در تاریخ 12 الی 14 مردادماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار شد و همکاران استان آذربیجان غربی موفق به کسب رتبه اول کشوری در هر3محور این جشنواره شدند که در محور اول یک تیم از ناحیه 1ارومیه درمحور دوم یک تیم از مهاباد و در محور سوم یک تیم از ناحیه 1ارومیه موفق شدند.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات آزمایشگاه علوم دبیران دوره اول متوسطه نیز بیان کرد: این مسابقه در4مرحله در طول سال به اجرادرآمد که مرحله منطقه ای در بهمن سال 97اجرا شد و از هرمنطقه یک تیم به مرحله قطبی راه یافتند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ادامه داد: مرحله قطبی این مسابقات بهمن 97 اجراشد و از هر قطب یک تیم به مرحله استانی راه یافتند که تیم بوکان رتبه اول، تیم میاندواب دوم و تیم ناحیه2 ارومیه و خوی رتبه سوم را کسب کردند.

وی گفت: مرحله کشوری در تاریخ12 مردادماه در مشهدمقدس برگزار شد و تیم بوکان از آذربایجان غربی در این مرحله به کسب دوم کشوری نایل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار