جدیدترین خرید پرسپولیسی‌ها مشخص شد

تهران (پانا) – مهاجم 24 ساله برزیلی قراردادش را با تیمی از کشورش فسخ کرد تا در ایران حاضر شود.

کد مطلب: ۹۴۶۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین خرید پرسپولیسی‌ها مشخص شد

در حالی که مادیبو مایگا مهاجم آفریقایی نتوانست از تست‌های پزشکی باشگاه پرسپولیس به سلامت عبور کند، این باشگاه مذاکره با گزینه دیگری را برای حضور در پرسپولیس آغاز کرد و به نظر می‌رسد در صورت عبور مهاجم برزیلی از تست‌های پزشکی و واقعیت نداشتن شایعه ورود تراکتورسازی به این انتقال، این بازیکن رسما پرسپولیسی شود.

جونیور برناندائو 24 ساله و برزیلی گزینه‌ای است که پرسپولیسی‌‍‌ها بدنبال حضور او در ایران بودند و حالا این بازیکن به حضور در ایران نزدیک شده است. البته در این بین برخی منابع خبری داخلی هم طی هفته جاری نوشتنند که باشگاه تراکتورسازی هم به این مهاجم پیشنهاد خوبی داده است.

سایت برزیلی ساگرس آنلاین نوشت که برناندائو که تا آخرین روز سال 2019 با تیم برزیلی گویاس قرارداد داشت، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده تا طی ساعات آینده به ایران سفر کند و با تیم جدیدش قرارداد را امضا کند.

جونیور برناندائو که بازیکن تیم لوداگورتس بلغارستان است و با قراردادی قرضی به کشورش برگشته بود، در 26 بازی رسمی که برای لوداگورتس و گویان انجام داده، توانسته 9 بار گلزنی کند و با توجه به اینکه هنوز با تیم بلغارستانی قرارداد دارد، برای حضور در ایران باید رضایت نامه بگیرد و یا به صورت قرضی قرارداد امضا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار