امام جمعه شهرستان اسلامشهر:دربسیاری از ادارات قوانین سلیقه ای است و مدیران میتوانند برمردم آسان بگیرند

اسلامشهر(پانا)-جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با حضور نماینده ولی فقیه درشهرستان، فرماندار ، معاون برنامه ریزی و اداری فرمانداری و مسئولین دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۶۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان اسلامشهر:دربسیاری از ادارات قوانین سلیقه ای است و مدیران میتوانند برمردم آسان بگیرند

در این برنامه حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت ماه ذی الحجه و عید قربان و کنگره بزرگ حج اظهار داشت:بعد از واجبات دینی بهترین عبادت خدمت به بندگان خدا میباشد و گره گشودن از مشکلات مردم را با وجود دشمنان نظام اسلامی و خوشبین کردن مردم به آینده را از مهمترین ضروریات دانست .

او در ادامه افزود:در بسیاری از ادارات قوانین سلیقه ای است و مدیران میتوانند بر مردم آسان بگیرند.

سپس مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی با تحلیل وضعیت موجود کشور اذعان داشت:در شرایط فعلی دشمن ما نه قابل محاسبه است و نه عقل محاسبه داردو موقعیتش نیز در جهان منفی است و خود آمریکایی‌ها و اروپاییها نیز با هم اختلاف شدید و عمیق دارند.

او در ادامه اذعان داشت:بخش عظیمی از اقتدار ملت مادرپیروی از منویات رهبری،وحدت عمل مسئولین و توانمندی دستگاه دیپلماسی کشور با حضور وزیر امور خارجه است که توانست پیام مردم را به گوش جهانیان وکاخ سفید برساند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد:نکته منفی در امور داخلی با وجود مقاومت سخت مردم،اقتصاد معیشتی و خانوار است و میبایست مسئولین به این مقوله بیشتر توجه کنند.

مرسلپور خطاب به مدیران حاضر در جلسه تاکید کرد:مدیری که قدرت ریسک ،انعطاف پذیری،وفاداری به نظام ، ولایت مداری و وجدان عملی در حل مشکلات مردم را نداشته باشد میبایست جای خود را به دیگری بدهد.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار