ثبت‌نام در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد آغاز شد

تهران (پانا) - دبیرخانه جشنواره تولید محتوای الکترونیکی از آغاز ثبت‌نام در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد برای سال ‌تحصیلی 99-98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۶۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام در نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دبیرخانه نهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد فعالیت خود را از تیر امسال آغاز کرده و جشنواره با همکاری دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها برگزار می‌‌شود.

جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد در سه بخش دانش‌آموزی (دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی، دوره متوسطه اول و دوم، هنرجویان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش)، معلمان و مربیان (آموزگاران و دبیران دوره ابتدائی، و متوسطه اول و دوم، معلمان مدارس استثنایی، غیر دولتی و استعدادهای درخشان؛ هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش، مدرسان دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیری شهید رجایی، کارکنان آموزشی شاغل در ادارات آموزش و پرورش، کادر اداری مدارس) و دانشجویان (شامل دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، دانشجویان دانشگاه شهید رجایی) برگزار می‌شود.

تولید قطعات آموزشی با موضوعات درسی، پرورشی، انقلابی، دینی به ویژه معارف قرآنی و اسلامی، تربیت بدنی، سلامت و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و تولید قطعات و نرم افزارهای سرگرمی و بازی‌های آموزشی با تأکید بر مفاهیم درسی از جمله محورها و موضوعات این دوره از جشنواره است.

داوری آثار نهمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد در دو سطح استانی و کشوری انجام خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا تاریخ 30 آبان 98 فرصت دارند به سامانه جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد به نشانی https://ecf.roshd.ir/ مراجعه و ثبت‌نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار