مدیرآموزش و پرورش اسلامشهرخبر داد:پیگیری و نظارت دقیق بر اجرای پروژه مهر 98در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)- جلسه ستاد پروژه مهرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با حضور مدیر آموزش و پرورش و اعضای ستاد برگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۵۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش اسلامشهرخبر داد:پیگیری و نظارت دقیق بر اجرای پروژه مهر 98در اسلامشهر

در این جلسه حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت:آموزش و پرورش برای آنکه بتواند ماه مهر بدون دغدغه ومشکل را برای همکاران، دانش آموزان و به خصوص اولیای دانش آموزان پیش رو داشته باشد، مجموعه اقداماتی را در بستری فراگیر تحت عنوان «پروژه مهر» تدارک دیده که به صورت مستمر از سوی وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و معاونتهای مختلف در حال پیگیری و نظارت است.

او در ادامه افزود:ماحصل اجرای این پروژه، آماده سازی بهینه و مطلوب مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید و رفع دغدغه های دانش آموزان و اولیای دانش آموزان از نظر برخورداری از فضای مطلوب و موثر برای آموزش است.

بنار اضافه کرد دستور العمل «پروژه مهر» به مناطق و مدارس ارسال شده که در اداره آموزش و پرورش اسلامشهر، جلساتی با حضورتمامی مدیران مدارس به منظور وحدت رویه و انسجام عملیاتی در انجام کارها و به خصوص نظم بخشیدن برای آماده سازی مدارس برای ثبت نام دانش آموزان، بستر سازی برای انجام کارهای فرهنگی و امور تحقیقاتی، تدارک تجهیزات و بهسازی، تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تصریح کرد:در راستای انجام بهتر «پروژه مهر» مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به منظور مدیریت انجام فعالیتهای مدارس، با کلید واژه «مشارکت» وارد عمل شد و هر کدام از حروف واژه «مشارکت» را به عنوان یک سیاست و راهبرد مشخص کرد. حرف میم واژه «مشارکت» محبت و نوع دوستی در روابط کاری بین مدارس و یا ارتباط با اولیای دانش آموزان، حرف شین واژه «مشارکت» شاداب سازی فضای بیرونی و داخلی مدارس، حرف الف واژه «مشارکت» استاندارد سازی پایگاههای تغذیه سالم به منظور تضمین سلامت دانش آموزان در ساعت حضور در مدارس، حرف ر واژه «مشارکت» رضایت و تکریم ارباب رجوع، حرف کاف واژه «مشارکت» کیفیت بخشی و ساماندهی اتاق دبیران و حرف ت واژه «مشارکت» تسهیل در امر ثبت نام دانش آموزان تعیین شده است.

بنار تاکید کرد:نظارت مستمر بر ثبت نام دانش آموزان، محدودیت بندی برای ثبت نام ورودیهای دبستان، پایه هفتم و پایه دوازدهم، نظارت برای عدم دریافت وجه نقد و یا کمکهای نقدی برای ثبت نام از مواردی است که به جد پیگیری و نظارت می شود.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: از مهمترین برنامه‌های سال تحصیلی جدید که در دستور کار قرار دارد، می توان به ساماندهی فضاهای مورد نیاز مدارس، تدارک تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان و ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد که از ابتدای تیرماه98 در جلسات هفتگی کمیته مربوطه مورد بررسی قرار گرفته است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار