آغاز فعالیت ۵ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در استان قم+ آدرس و تلفن

پانا(قم)- رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از آغاز فعالیت پنج پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت ۵ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در استان قم+ آدرس و تلفن

«اصغر هاتفی» در گفتگو با خبرنگار پانا در قم اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته یک پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری به مجموع پایگاه هایی که سال قبل فعالیت می کردند، افزوده شده است.
وی ادامه داد: سعی شده از حضور بهترین مشاوران خبره در پایگاه های مزبور استفاده شود و لذا مشاوران در دوره های خاصی که به همین منظور در سازمان سنجش کشور و سپس در استان برگزار شد، شرکت کرده و با آخرین هماهنگی های انتخاب رشته کنکور سراسری و نرم افزار تخصصی و کاربردی مربوطه آشنا شده اند.

رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش قم تاکید کرد: پایگاه های انتخاب رشته به منظور جلوگیری از فعالیت مراکز غیرعلمی که به دریافت هزینه های سنگین از داوطلبان کنکور انتخاب رشته اقدام می کنند و نیز با هدف حمایت علمی و کارشناسی از داوطلبان کنکور در انتخاب رشته و هدایت تحصیلی آنها برای کسب موفقیت های تحصـیلی و کاهش بار روانی دانش آموزان و اولیاء آنان، فعال شده است.

هاتفی افزود: پایگاه های مزبور در سطح ادارات آموزش و پرورش در حال فعالیت هستند تا خانواده های محترم دسترسی آسانی جهت انتخاب رشته داشته باشند.
لازم به ذکر است: تمامی داوطلبان باید مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و بخش پیوست های دفترچه راهنما، کدرشته های تحصیلی مورد علاقه خود را مشخص کرده و از روز یکشنبه ۲۰ مرداد تا روز پنجشنبه ۲۴ مرداد ۹۸ به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته

اینترنتی درج کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار