درخشش دبیران دوره اول متوسطه استان زنجان در جشنواره های کشوری

زنجان (پانا) - با برگزاری مرحله کشوری سومین دوره جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری و دومین دوره مسابقات آزمایشگاهی ویژه دبیران دوره اول متوسطه در شهر مشهد مقدس، تیم های برتر معرفی شدند .

کد مطلب: ۹۴۵۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دبیران دوره اول متوسطه استان زنجان در جشنواره های کشوری

در مرحله کشوری سومین دوره جشنواره نوآوری در فرایند آموزش و یادگیری که با شرکت تیم های منتخب استان های کشور برگزار شد درمحور نوآوری در تولید و به کارگیری رسانه های پرشمار، فخرالدین میرزاخانی، سعید مهاجری و محسن مرادی از اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمدره حائز مقام نخست این مسابقات شدند.

همچنین درمحور نوآوری در روش های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرایند یادگیری، مریم احمدلو، فاطمه مرادی و فاطمه چراغداره از اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان به مقام اول این مسابقات دست یافتند.

گفتنی است، در محور نوآوری در سنجش تکوینی با تأکید بر سنجش عملکردی، ثروت اسلامیان و زهرا شهبازی از اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان موفق شد عنوان اولی را کسب نمودند.

بر طبق همین خبر، در دومین دوره مسابقات آزمایشگاهی ویژه دبیران درس علوم تجربی دوره اول متوسطه نیز، ثروت اسلامیان و زهرا شهبازی ، مقام سوم کشوری را از آن خویش ساختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار