مشاور استاندار قزوین در امور جوانان گفت:

مجمع مشاوران جوان استان قزوین تشکیل می شود

قزوین(پانا)- مشاور استاندار قزوین در امور جوانان گفت: با تشکیل مجمع مشاوران جوان مدیران دستگاه های اجرایی در استان برای استفاده از ظرفیت جوانان خوش فکر اقدام خواهد شد.

کد مطلب: ۹۴۵۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مجمع مشاوران جوان استان قزوین تشکیل می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،محمد نور محمدی در نخستین شورای گفت و گوی دولت و جوانان استان قزوین که با حضور سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، افزود: ساختار اداری و مدیران ما به گونه‌ای است که همواره از نزدیک شدن جوانان می ترسند که بر همین اساس از همه فرمانداران خواستیم تا مشاوران امور جوانان خودشان را معرفی کنند.

وی افزود: یکی دیگر از موانع به کارگیری جوانان در دستگاه‌های اجرایی، دیگرانگاری و غیرخودی پنداشتن قشر جوانان است که برای رفع این مشکل به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده تا مشاوران افتخاری جوان انتخاب کرده و از آنها بهره مند شوند.

نور محمدی به تشکیل هیات اندیشه ورز جوانان در استان قزوین اشاره کرد و گفت: این هیات در قالب پنج کار گروه به فعالیت‌های متنوعی در حوزه جوانان می پردازد که برای نتیجه بخشی این اقدام لازم است تا اقدامات به صورت تخصصی دنبال شود.

مشاور امور جوانان استاندار قزوین به شرایط به کارگیری جوانان اشاره کرد و گفت: جوانی که برای مشاور افتخاری انتخاب می شود باید ابتدا تحصیلات مرتبط، حداکثر ۳۵ سال سن داشته و در هیچ دستگاه اجرایی استخدام نشده باشد.

نور محمدی اقدامات در حوزه جوانان را تنها چرایی و به دور از عملیاتی شدن ارزیابی کرد و گفت: همه مسئولان به استفاده از ظرفیت جوانان تاکید داشته اند ولی تاکنون هیچ گاه در مورد چگونگی این بهره مندی اظهار نظر نشده این که باید این رویکرد اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای معارفه بنده قول دادم که وضعیت خیلی دور جوانان در امور مسئولیت پذیری را نزدیک خواهم کرد و برای تحقق آن اقدامات بسیاری انجام شده است.

نور محمدی یادآور شد: امروز شورای گفت و گوی دولت و جوانان استان قزوین در تلاش است تا ساختارهای نیمه رسمی جوانان را به سمت ساختارهای رسمی سوق داده شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار