خبرنگاران ضامن تقویت جمهوریت نظام اسلامی هستند

رشت (پانا) - استانداری گیلان، خبرنگاران ایران را ضامن تقویت جمهوریت نظام اسلامی دانست و گفت: خبرنگاران مدافعان و مروجان ارزش های جامعه هستند.

کد مطلب: ۹۴۵۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران ضامن تقویت جمهوریت نظام اسلامی هستند

سرپرست استانداری گیلان ، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است.

وی با بیان اینکه رسانه ها در همه نظام های سیاسی مردم سالار به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش محوری و بی بدیل دارند، تصریح کرد: نقش رسانه ها در ایجاد، استقرار و تقویت مشارکت های سیاسی و اجتماعی بین مردم و حاکمیت غیر قابل انکار است.

سرپرست استانداری گیلان خبرنگاران ایران را ضامن تقویت جمهوریت نظام اسلامی دانست و گفت: تجربه نظام های مردم سالار دنیا نشان می دهد که تقویت و تعمیق میزان مشارکت مردم رابطه مستقیمی با اعتلای آزادی بیان، اندیشه و قلم رسانه ها دارد لذا باید زمینه ساز رقابت سازنده بین رسانه های کشور و استان باشیم.

زارع با اشاره به گسترش روزافزون فضای ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهان کنونی، اضافه کرد: باید از این فضا برای توسعه همه جانبه و پایدار استفاده کنیم. در این میان کیفیت تولیدات رسانه ای باید ارتقا پیدا کند و لذا برای تحقق این مهم نیازمند یک رقابت سازنده فارغ از هرگونه نگاه قومیتی و منطقه ای هستیم.

وی تولید محتوا و ارتقای کیفیت رسانه ها را عامل اثربخش در امر توسعه دانست و متذکر شد: استان گیلان نه تنها از پیشینه تاریخی و فرهنگی در شکل گیری مطبوعات و رسانه برخوردار است، بلکه به اذعان آمارهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز نیز گیلان جزو پیشتازان عرصه خبر و خبرنگاری در کشور است.

سرپرست استانداری گیلان خبرنگاران را حلقه واسط بین مردم و مسئولان دانست و یادآور شد: امروز نیازمند ارتقای سرعت و کیفیت تولید و انتقال اخبار هستیم. در این راستا رسانه های گیلان می کوشند با تیزبینی و انصاف در راستای توسعه استان گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار