فوت یک نفر به دلیل سقوط خودرو به دره کوهسار

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک نفر به دلیل سقوط خودروی پراید به دره‌ای در ارتفاعات کوهسار خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
فوت یک نفر به دلیل سقوط خودرو به دره کوهسار

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با پانا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۸:۰۸ صبح امروز یک مورد حادثه سقوط یک دستگاه خودرو به عمق دره در ارتفاعات محله کوهسار بین چشمه اول و دوم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از رویت خودرو به محل حادثه در بین دو چشمه می‌روند. یک دستگاه خودروی سواری پراید تقریبا به عمق ۴۰ الی ۵۰ به داخل دره سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه چندساعتی از زمان حادثه گذشته بود، خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی نیز در محل حادثه حضور داشتند. در بین مسیر در ارتفاعات بالاتر یک آقای ۲۰ الی ۲۵ ساله در روی سطح شیب دره بود که متاسفانه به تایید عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داده بود.

ملکی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی با کمک نیروهای انتظامی محل حادثه را جستجو کردند و تا این لحظه هنوز کسی که متعلق به این خودرو باشد در اطراف محل حادثه پیدا نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار